(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEPSİ O şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEPSİ O şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖZLERİMİZİ KAPATINCA ÇOK ŞEY OLUR... ZAMAN GEÇER HER SANİYE BİRİLERİ ÖLÜR KAZA OLUR RÜYA GÖRÜRSÜN DÜŞE DALARSIN ÖLÜM VE YOKLUK DEĞİLDİR BELKİ GÖRDÜĞÜN NEFES ALIYORSAN EĞER; SORARSIN KENDİNE BİR DAHA NEYDİ BENİM HERKESE SORDUĞUM ;DÜŞÜMDEKİ KÖRDÜĞÜM...
SAYGILAR ŞAİR.
Şaban Aktaş tarafından 10/15/2008 11:03:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
hayâl ve umut gıdamız gibidir, öğütürken bazende öğütülürüz soluk borusunda tıkılı bir gık kalır o da intihara gebe... tebrikler şair, varolun, şiirlerle coşalım, maviler yüreğinize...saygımla...
Şirden her kes nasibini kendi ölçülerinde alır, bu yadsınamaz bir gerçektir.
Hayat; varla yok arasıdır anlayana ve hayatın evrelerinden ders alarak geçen anlar siz zahmet buyurmayın yazın:) Anlamı insanda saklı dizeler, beğenimle...
Çok teşekkür ederim Sayın YAZICILAR; insan bazan özü biçime ve kafiyeye kurban vermemek adına kendini kurban verebiliyor. kaldı ki biz öyle de yapmadık :) Eğer özü söze dökmüşsek ne mutlu bize... sağolun...
Her şey hayal ettiğimiz kadar olsa keşke. Gözümüzü açınca göreceğimiz gerçeklere bir alışabilsek. Açlık, sefalet,savaşlar, kan ve vahşet hep gözümüz açtığımızda karşımızdaki manzaranın tam da odağındalar.
Günün aydın olsun Sevgili Torunum :) aklınla ve yüreğinle ağır bir şiiri taşımışsın sayfama yüküne aldırmadan :) sağol canım... aklımdasın, kalbimdesin, sevgimlesin :)
Haksızsın desem sana, haklısın desem kendime ayıp edeceğim :) Bu bir biçim denemesi aslında. Özdemir ASAF' ı okumuşsundur sanırım... Biliyorsundur ama yine de hatırlatmış olayım, ses önde şiir, söz önde şiir diye ayrım yaparız ya genelde, bu da anlam önde olanı :) Hayal kırıklığını yenmen için önceki şiirlerime bir göz atmanı tavsiye ederim...
BELKİ DE ELÇİ ....
SEVGİLER SELLL....