(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lal et cümlelerini Ve Yalnız gerçeğimi dinle... --- Tüm yarınları aldım yanıma Dünlerimdem kalan kırıntılar cebimde Ve yüreğin Ve yüreğim Çarpıyor tüm hızıyla...
muhtesemsınız inanın cıkamadım sayfalarınızdan yaşanan her neyse oralarda sizlerde devam edın edınkı bırbırınden güzel okunası satırlara ımzalar atın...
eh be canlar ne dıyeyım ben sızlere harıkasınız.. böylesı aşklara can kurban...bırde gerıde kalmak olmasa sevdanın....
ağır olsun gelişin adımların uçmasın boşlukta kaybolmayı göze almak ta var bilinmeyen okyanuslarda... --- Lal et cümlelerini Ve Yalnız gerçeğimi dinle...
Susmak yakışmaz bilirim AŞK'a Kime göre diyet, kimine göre niyettir bilirim sevda... Şimdi bir martının kanadında AŞK olsa Uçarım onunla beraber en uzak okyanusss'lara... :)
Dudağında tebessümlerden açan çiçekler Kollarına aldığın kocaman kelimeler
Üzerinde kırmızının ateşi Dudaklarında okyanusss serinliği Öyle bir sevdaki sevgili Yalnız sana bileyli..... ...............
ağır olsun gelişin adımların uçmasın boşlukta kaybolmayı göze almak ta var bilinmeyen okyanuslarda
susmak hiç yakışmadı ki aşk'a yüreğini dökmeyi bilemeyen yenik düştü yalnızlığa konuştuğun kadar varsın susma --- Susmak yakışmaz bilirim AŞK'a Kime göre diyet, kimine göre niyettir bilirim sevda... Şimdi bir martının kanadında AŞK olsa Uçarım onunla beraber en uzak okyanusss'lara... :)
Dudağında tebessümlerden açan çiçekler Kollarına aldığın kocaman kelimeler
Üzerinde kırmızının ateşi Dudaklarında okyanusss serinliği Öyle bir sevdaki sevgili Yalnız sana bileyli.....
aşk kimine göre bir heves kimine göre aldığı nefes... özünde gönüllü teslimiyet... ama sı yok çünkü sü yok belki si yok cesaretin kadar tanır yüreğin kadar yaşarsın aşk'a adın karışır toprağa tuzun A Ş K'a... A Ş K'la.. --- Kimine göre bir nefes Kimine göre bin nefes Cesaretim kadar yaşar Esaretim ve sustuğum kadar kaybederim...
Uyandırsam düşlerinden düşeceğinden korkarım Gerçeğe adını sürsem mavine karışmaktan korkarım Varsın olsun Varsın olsun sevdiceğim...
Gün bizim yoldaşımız olsun...
A Ş K'a adın karışsın Toprağa yağmur Sokakları kırmızı alsın Dudaklarımızı tuz okyanusu...
Varsın alsın Varsın alsın sevdiceğim...
Adı A Ş K'sa... Varsın bileylesin bizi yüreklerimiz birbirine...
A Ş K'a... A Ş K'la... ............................
aşk kimine göre bir heves kimine göre aldığı nefes... özünde gönüllü teslimiyet... ama sı yok çünkü sü yok belki si yok cesaretin kadar tanır yüreğin kadar yaşarsın aşk'a adın karışır toprağa tuzun A Ş K'a... A Ş K'la...
Aldım ellerini bu gece düşlerime Koynumda iki kelimenin telaşı Gecelerin olmayan sabahı AŞK'ın birleşmeyen iki yakası...
Allı pullu şiirleri yakıyorum şafağa Dudaklarındaki tuzu alıp sürüyorum koyaklarıma Ardına al beni yelinle Al ki yaşayalım AŞK'ı bir ömre... ..............
rüyadaysam bu gece uyandırma beni uyanıksam şayet bırakma ellerimi gözlerim yokluğunu tanımasın ben baharlarıma sakladım seni hep orda kal kal ki aşkını ömrüme sığdırayım
Al ellerim ellerinde Düşlerimden in bu gece gerçeğime --- Aldım ellerini bu gece düşlerime Koynumda iki kelimenin telaşı Gecelerin olmayan sabahı AŞK'ın birleşmeyen iki yakası...
Allı pullu şiirleri yakıyorum şafağa Dudaklarındaki tuzu alıp sürüyorum koyaklarıma Ardına al beni yelinle Al ki yaşayalım AŞK'ı bir ömre...
Dönsün mü bir perdelik düş gerçeğe Uzansın mı dağların etekleri eteklerine Yansınmı ateş koynunda yüreğinden gözlerine El ver sevgili El ver o zaman bu sevgiye... ....................
Al ellerim ellerinde Düşlerimden in bu gece gerçeğime
bu gece ırmak coşkusuyla sız içime sevdan çınlasın dizelerinde dursun zaman sussun gece doğsun gülüşün yüzüme dudakların çare olsun asırlar süren bekleyişe götür beni bu gece masallar ülkesine... --- Dönsün mü bir perdelik düş gerçeğe Uzansın mı dağların etekleri eteklerine Yansınmı ateş koynunda yüreğinden gözlerine El ver sevgili El ver o zaman bu sevgiye...
bu gece ırmak coşkusuyla sız içime sevdan çınlasın dizelerinde dursun zaman sussun gece doğsun gülüşün yüzüme dudakların çare olsun asırlar süren bekleyişe götür beni bu gece masallar ülkesine
Bir hayat öpücüğü kondur Aşkın lal dudaklarına. Konuşsun artık Haykırsın sevdayı yangınlarıma. Ben varım gönlünü gönlüme katmaya S E V D A 'lı...S E V D A' yla.. --- Lal dudaklarından bir öpücük Masallara uyuyan çocuklar gibi Saf Temiz Yağmur gibi... Yangınına sevdamla geldim sevdiğim Ellerini bu gece koynuma alacağım Satacağım tüm geceleri, gündüzün perişanlığına Barışacak tüm savaşlar bu gece dudaklarımızda.....
Adını lal koydum sevdanın Sürdüm kelimelerin nefesini yüzüme Bakarken ay karanlığın ardından geceye Parıldadı yıldızlar yüzünde rengin ışık, rengin yakamoz, rengin deniz oldu bana...
Varmısın bu sevdaya Varmısın AŞK ı yoğun bakımdan kurtarmaya...
.........................
Bir hayat öpücüğü kondur Aşkın lal dudaklarına. Konuşsun artık Haykırsın sevdayı yangınlarıma. Ben varım gönlünü gönlüme katmaya S E V D A 'lı...S E V D A' yla...
Ressam renklere... Şair kelimelere aşıkmış. Ben senin renklerine vuruldum yar Saklısın artık Nefesimde... Yüreğimde... Gözlerimde ... Düşlerime sürdüğüm lal rengim... ---- Adını lal koydum sevdanın Sürdüm kelimelerin nefesini yüzüme Bakarken ay karanlığın ardından geceye Parıldadı yıldızlar yüzünde rengin ışık, rengin yakamoz, rengin deniz oldu bana...
Varmısın bu sevdaya Varmısın AŞK ı yoğun bakımdan kurtarmaya...
Rengim düştü avuçlarına Saklarmısın onu yüreğinin ardında Bıraktım bütün şehirlerin ışıklarını Güneşim sana, özüm sana...
Adı AŞK anla... .............. Ressam renklere... Şair kelimelere aşıkmış. Ben senin renklerine vuruldum yar Saklısın artık Nefesimde... Yüreğimde... Gözlerimde ... Düşlerime sürdüğüm lal rengim
Köşebaşlarını döndüğümde yüzün çıkıyor karşıma Bakıyor yağmur gözlerin derinlerime Adına yazılıyor altın yaldızla AŞK'a Diliyorum seni gökkubbeden Akıyorsun avuçlarıma Bir yağmur tanesi kılığında...
Sürüyorum içimdeki rüzgarları okyanuslara Kayboluyorum sarısı en sarı başak saçlarında Saklı mabedim, yüreğin Yüreğim adandı bilesin sana...
Rengine yazdığım tüm şarkıları biriktirdim ceplerimde Yüreğimde bir tutam hasret, bir tutam bulut... Yağmurları yağdıracağım saçlarına Kaybolacak hüzünler yüzünün coğrafyasında... Adına Kadına Sana yanacak tüm güneş... ............... Sen engin bir deniz Ben denizde kaybolmak isteyen Leyla... Gönlüm sanki kanatlı İçimde sana kavuşma coşkusu... Köşelerde sessizce bekleyen Birbirine yazılmış iki yürek... Sen ... Saklı sevdam...
Uzaklarda... Hırçın esen rüzgarlarla düşlüyorum seni Kır çiçekleri serili yollarda yürürken Her adımda yüreğine akıyorum. Yollarım sana... Özlemim sana... Hadi sevgili durma öyle Aç gönlünü Sar,sarmala ömrümü Ellerin huzur... Ellerin hayat... Geldim işte Adın A Ş K... --- Rengine yazdığım tüm şarkıları biriktirdim ceplerimde Yüreğimde bir tutam hasret, bir tutam bulut... Yağmurları yağdıracağım saçlarına Kaybolacak hüzünler yüzünün coğrafyasında... Adına Kadına Sana yanacak tüm güneş...
Her attığın adımda inliyor yer gök Bilesin sevgili, bileylendi sana AŞK Yollarına serildi kır çiçekleri, yandı mumlar gece(ne)ye Bir adım... Bir adım daha adınla...
Kırmızıya yandı ateş Göğe vurdu mavi Dağların eteklerine düştü beyaz...
Gel... Bekliyor kırmızı A Ş K...
Uzaklarda... Hırçın esen rüzgarlarla düşlüyorum seni Kır çiçekleri serili yollarda yürürken Her adımda yüreğine akıyorum. Yollarım sana... Özlemim sana... Hadi sevgili durma öyle Aç gönlünü Sar,sarmala ömrümü Ellerin huzur... Ellerin hayat... Geldim işte Adın A Ş K...
bir adım geliyorum sana doğru hasret yüklü yağmurlar biriktirdim gözlerine yağacağım bulut bulut derinlerine... gözlerin gözlerime değdiğinde tayfuna dönüşür ılık rüzgarlar özleminle buzulları eritir nefesin nefesimi bildiğinde geliyorum sana bir adım..... ------------------------- Her attığın adımda inliyor yer gök Bilesin sevgili, bileylendi sana AŞK Yollarına serildi kır çiçekleri, yandı mumlar gece(ne)ye Bir adım... Bir adım daha adınla...
Kırmızıya yandı ateş Göğe vurdu mavi Dağların eteklerine düştü beyaz...
Ağırlığın yüküm kadardır kadın Ellerinden tutupta yerlere çaldığım dağlar Uğruna kuruttuğum ırmaklar... Hep senin yüzünü gözler
Adına, canına, ruhuna üflenmişse Tanrının nefesi Gel Hadi üzme bu yüreği... Kan kırmızı Şarap kırmızı A Ş K daha kırmızı... ...........................
yürekliysen sözün kadar yağmur olur yağarım rüyalarına sen gelmesen de ben seni bulurum sonsuzluğun olur, içinde kaybolurum
Kan kırmızı... Aşk kırmızı... Gece içilen şarap tadında Melankoli yüklü yudumlarda... Kendini yitirmeden varabilmek tadına Zor.. Kırmızı... Ağırdır... ---
Ağırlığın yüküm kadardır kadın Ellerinden tutupta yerlere çaldığım dağlar Uğruna kuruttuğum ırmaklar... Hep senin yüzünü gözler
Adına, canına, ruhuna üflenmişse Tanrının nefesi Gel Hadi üzme bu yüreği... Kan kırmızı Şarap kırmızı A Ş K daha kırmızı...
kırmızıları saçlarıma mavileri düşlerime iliştirdim . sen ağır bastın ben yanıma... ağır...çok ağır... --- Dilek ağaçlarında kırmızı renk dalgalanırken Ben yoluma çıkan beyazları çalıyordum ala... Adına sakladığım rengiyse Boyuyordum dudaklarıma...
Yakaladığın tüm kırmızıları saçlarına iliştir Durmasın öyle sere serpe sokaklarda Adını yaz duvarlara, haykır çağlayan sevgini dudaklara Ben ağır basarım sen yanına... Ağır... Çok ağır...
Gözlerimden gittin önce Renklerimi sildi renksizliğin Bir düş vaktiydi misafirliğin Şimdi Gitme zamanı... Şimdi Bitme zamanı... * Hangi yanından kanarsan kana Ben ağır basarım sen yanına *** Gönül ferman dinlemiyor değil mi? Silse de, bitse de, kanasa da sevgi, seven yürekte hep ağır basıyor değil mi? Acı, sitem dolu, duygu yüklü güzel bir anlatımdı. Sizi yürekten kutlarım. Sevgilerimle...
Deniz akşamı süzer Rüzgar vefasızlık eser Sonbaharda yapraklar hazanı döker Ben sen döküyorum sessizce…
Hangi yanından kanarsan kana Ben ağır basarım sen yanına Güzel ve bir o kadar da hüzün derlemiş olan vefâlı bir yüreğin sesiydi şiiriniz. İlkgözağrım diyerek almışsın gönlündeki en yüce yerine, gözyaşı dökmüşsün yollarına zaman zaman, sitemler de fayda etmemiş anlaşılan vefâsıza. Gittiyse eğer arkasına bakmadan, belli ki sevmemiş seven yüreği özünden. Kutlarım güzel bir paylaşım ve duygu yüklü, intizara karışmış şiirinizi saygılarımla.
Her yürek kelimeleri tüketirken anlamını ne kadar hissedebilir ki gönlünde. Seviyorum demekten çok öte birşey sevmek... Sevmeyi bilmeyen yüreği kendi haline bırakmak gerek.