Hadisi şerife baktım Buhari de geçtiğini gördüm, Rabbim lutfunla bu müjdeye mazhar eyle dedim, kendime de, bu bu müjdeli Hadisi unutma dedim, Allahım kalbimi islama aç,camiyi de,sevdir dedim, duamı kabul et, evini canımdan çok sevdir dedim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU ÇOK ÇOK GÜZEL VE ÇOKÇOK BÜYÜK BİR MÜJDE.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU ÇOK ÇOK GÜZEL VE ÇOKÇOK BÜYÜK BİR MÜJDE.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim yürek sesinizin mısralarda yankılanarak ortaya okunası güzel bir eser çıkmış yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
“Bir kimse evine gelene nasıl ikramda bulunursa, Allah’ta evine (camiye) gelene özel ikramda bulunur. (Sahih-i Buhari Cilt 2, sayfa 625) “Yeryüzünde Allah’ın evleri; mescitlerdir. Oraya gelene Allah Teâlâ ikramda bulunur.” (Taberânî, el-Mu‘cemü’l-kebîr, 10/161 [10324]) buyrulmaktadır.
İhlâs dolu yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler. Kalemine ve ihlâs dolu yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.