(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgili can , Bu konu ile ilgili yorumumu size "BACIM" adlı şiirimi okumanız yönünde yapmak istiyorum. Malesef insanlarımız bir şekilde kullanılmaya devam ediyor ve ileride de böyle olacak. Bazı dönemlerde bu kullanılmalar da renkli görüntülere sebep olmakta. İşte bu davranışları gözlemleyen bir yürek ve onun bilinçlendirmek adına kaleme aldığı dizeler. Kutlarım şairimi. Beğeni, ile okudum dizelerinizi.
ABD gezisinde kahveler fallar Nerde fethullah,nerde imamlar Irak’da ölen masum müslümanlar Gerçek müslümanlık bu değil inan Bu fetvayı kimden aldın müslüman //fethullah abd de...imam cami de...yani sözün özü gardaşlık herkes yerin de..ama yerin de olmayan birileri var...//sevgiyle ...
(ben de aynen katılıyorum görüşlerinize)
önemli olan fikrinizin KABUL görmesi değil mi
gerçek dindarlar ile, dini paraya tahvil edenleri
ne güzel dile getirmişsiniz
Allaha emanet olun
allah dosdoğru olanlarladır