VATAN TÜRK’E EMANETVATAN TÜRK’E EMANET YAPMAYALIM İHANET Özünde ve sözünde Devamlı dosdoğru ol Bu uğurda çalışsın Yürek ile kafa kol Vatan Türk’e emanet Yapmayalım ihanet Çocuk genci unutma Kalın temiz tertemiz Yürüyün alın nefes Boş ver yorulsa da diz Vatan Türk’e emanet Yapmayalım ihanet İçin dışın sokaklar Evin bağın dükkânın Yüzün gülsün daima Önemi vardın canın Vatan Türk’e emanet Yapmayalım ihanet Tembellik çirkinliği Elinin tersiyle it Gayretli çalışkan ol Daima ileri git Vatan Türk’e emanet Yapmayalım ihanet Çalış durmadan çalış İlim öğren bıkmadan Az ve öz konuşalım Kötü gözle bakmadan Vatan Türk’e emanet Yapmayalım ihanet Her yerde ve daima O an sözün dinlensin Akıl ile düşüncen Bütün zorluğu yensin Vatan Türk’e emanet Yapmayalım ihanet Düşünün çalışın çok Siz güneşi doğdurun Karanlık düşünceyi Hep sıkarak boğdurun Vatan Türk’e emanet Yapmayalım ihanet Bildiği ve yaptığı Yazdığı doğru olan Korkaklığı düşünmez Asla konuşmaz yalan Vatan Türk’e emanet Yapmayalım ihanet Tanı şebekeleri Hiç olma oyuncağı Alt ve üstlerde yatan Korumalısın sağı Vatan Türk’e emanet Yapmayalım ihanet Vatanın geleceği Bir var oluş yok oluş Öğretmen Hasan diyor Koru yurdu olma tuş Vatan Türk’e emanet Yapmayalım ihanet HASAN SANCAK ALAÇAMLI HALK ŞAİRİ REKLÂM YAZARI (EĞİTİMCİ-GAZETECİ) |
VATAN TÜRK’E EMANET
YAPMAYALIM İHANET
Özünde ve sözünde
Devamlı dosdoğru ol
Bu uğurda çalışsın
Yürek ile kafa kol
Vatan Türk’e emanet
Yapmayalım ihanet
Çocuk genci unutma
Kalın temiz tertemiz
Yürüyün alın nefes
Boş ver yorulsa da diz
Vatan Türk’e emanet
Yapmayalım ihanet
İçin dışın sokaklar
Evin bağın dükkânın
Yüzün gülsün daima
Önemi vardın canın
Vatan Türk’e emanet
Yapmayalım ihanet
Tembellik çirkinliği
Elinin tersiyle it
Gayretli çalışkan ol
Daima ileri git
Vatan Türk’e emanet
Yapmayalım ihanet
Çalış durmadan çalış
İlim öğren bıkmadan
Az ve öz konuşalım
Kötü gözle bakmadan
Vatan Türk’e emanet
Yapmayalım ihanet
Her yerde ve daima
O an sözün dinlensin
Akıl ile düşüncen
Bütün zorluğu yensin
Vatan Türk’e emanet
Yapmayalım ihanet
Düşünün çalışın çok
Siz güneşi doğdurun
Karanlık düşünceyi
Hep sıkarak boğdurun
Vatan Türk’e emanet
Yapmayalım ihanet
Bildiği ve yaptığı
Yazdığı doğru olan
Korkaklığı düşünmez
Asla konuşmaz yalan
Vatan Türk’e emanet
Yapmayalım ihanet
Tanı şebekeleri
Hiç olma oyuncağı
Alt ve üstlerde yatan
Korumalısın sağı
Vatan Türk’e emanet
Yapmayalım ihanet
Vatanın geleceği
Bir var oluş yok oluş
Öğretmen Hasan diyor
Koru yurdu olma tuş
Vatan Türk’e emanet
Yapmayalım ihanet
SORDUĞUM BÜTÜN SORULARA CEVAP İSTERİM.
NİÇİN CEVAP VERMİYORSUN?..
AŞAĞIDAKİLERİ SİZ YAZDINIZ.
(Birçokları sizin vatansever olduğunuzu düşünse de ben kof hamasetin vatanseverlik olmadığını düşünüyorum.)
Yazdığınız konuların ciddiyeti ile şiirlerinizin ciddiyeti arasında ağır bir orantısızlık gözüme çarpıyor.)
BU YAZIMI YAZARKEN TUNCELİ’DE YİNE HAİN PKK SALDIRISI MEYDANA GELDİ. 8 ASKERİMİZ YARALIDIR. İŞTE DESTEK VERDİĞİN KANCIKLAR SÜRÜSÜ BUDUR. TERHİS OLAN MEHMETÇİK LERİMİZE SALDIRDILAR. HAKARETİ BAŞLATAN SİZSİNİZ. YAZDIĞINIZ BÜTÜN CÜMLELER HAKARET DOLUDUR. DAHA ÖNCE DE BAŞKA ŞİİRLERİME KISA ANLAMSIZ YORUMLAR YAZDINIZ. BUNLAR SİZE GÖRE AŞAĞILAMA DEĞİL Mİ? KAPIMI ÇALMADAN İÇERİ DALIYORSUNUZ. TANIMADIĞIN İNSANIN ŞİİRLERİNE AKLINCA BAZI ANLAMSIZ YORUMLAR YAZIYORSUNUZ. YAZDIKLARININ İÇİ BOŞ, BİR İŞE YARAMIYOR DİYORSUNUZ. BUNDAN SONRA DA ANLAYIŞ BEKLİYORSUNUZ!
İKİ TANE ÇELİŞKİLİ YAZIN DAHA
(Beyni yetersiz, sorun kavrama ve çözme kabiliyetinden yoksun kişilerin sıklıkla başvurdukları bir yöntemdir.)
Bakın özünde çok da zeki olmadığınız ve yukardaki hakaretleri bana karşı yazdığınız için saygıyı haketmediğiniz halde size karşı oldukça ölçülü olmaya devam ediyorum.
YUKARIDAKİ İKİ CÜMLENE DİKKAT ET. BİRİNCİ CÜMLENDE AYNEN KENDİNİ ANLATMIŞSIN.
BU YAZDIKLARININ HEPSİ ÖLÇÜLÜ SÖZLERSE, SİZE BİRİNCİSİNİ AYNEN İADE EDİYORUM. SENİN ÖLÇÜN BU MUDUR? CEVAP VEREMEYİNCE SAÇMALAMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY AKLINIZA GELMEZ. YAZDIKLARINI HAKARET OLARAK GÖRMÜYORSAN, BENİM SİZE YAZDIKLARIMDA HAKARET DEĞİLDİR. GÜL MÜ UZATMAMI BEKLİYORSUN?
TÜRK KELİMESİNİ TÜRK MİLLETİ OLARAK DEĞİL DE ETNİK OLARAK GÖRMEN TÜRK MİLLETİ’NE EN BÜYÜK HAKARETTİR. BU VATANIN EKMEĞİNİ YİYORSUN. DEMEK TÜRK MİLLETİ DİYE BİR MİLLETİ TANIMIYORSUN. BENİ TANIYANLAR TÜRK DENDİĞİ ZAMAN BUNUN TÜRK MİLLETİ OLDUĞUNU BİLİRLER. İHANET YAPMA DİYORUM. SEN BU ŞİİRİMİ KÖTÜLEMEYE KALKIYORSUN. İHANET YAPANLAR SENİNLE GURUR DUYARLAR. ONLAR İÇİN NE DEDİN? NE YAZDIN? BİR TANE BU ALÇAKLARIN YAPTIKLARINI YEREN BİR YAZIN YA DA ŞİİRİN VAR MI? ŞİİRDEN ANLIYORSAN, KAFİYESİ, DURAĞI, ÖLÇÜSÜ… OLMAMIŞ DİYECEKSİN. DİYEMEDİĞİNE GÖRE… YAZILANLARA SAYGI DUYMASINI ÖĞRENECEKSİN. BEN,25 SENE BUNLARIN DERSİNİ ANLATTIM.
SENİN YAZDIĞIN YAZIDIR.
Bu ülke içinde yaşayan herhangi bir etnik gruba değil, tümüne emanet.
BUNLARI SİZE BEN SORDUM.
HANGİ MİLLETTENSİN? TÜMÜNE EMANET DEDİĞİN MİLLETİN İSMİ YOK MU? TÜRKİYE’DE KAÇ MİLLET VARDIR. TÜRK, ETNİK BİR GRUBUN İSMİ DEĞİLDİR. AYIRIM GÖZETMEDEN 70 MİLYONUN İSMİDİR.
SORUYU BAŞLATAN SİZSİNİZ? CEVABA CEVAP VERİYORUM. SİZE SORU SORUYORUM. GÖRMEZLİKTEN GELİYORSUNUZ. BEDENLERİ TÜRK OLUP DA ERMENİYİZ DİYE BAĞIRANLARI DA GÖRDÜK… NEREDE SORDUKLARIMIN CEVABI? HANGİ MİLLETTEN OLDUĞUNU BİLMİYOR MUSUN? TÜRKİYE’DE KAÇ MİLLET OLDUĞUNU ANAOKULUNA GİDEN BİR ÇOCUĞA SORSAN CEVAP VERİR.
KOMİK DURUMA KİMİN DÜŞTÜĞÜ ORTADADIR. ZEYTİNYAĞI GİBİ SUYUN ÜZERİNE ÇIKMA MARİFETLERİNİZDİR. ÖNCEKİ YAZDIĞINIZ YORUM ŞİİRİM ÜZERİNEYDİ. TÜRK’ÜN NE OLDUĞUNU ORTAYA KOYDUM. BUNUN CEVABINI VERMEDİNİZ. DEMEK TÜRK KELİMESİNİN KULLANILMASINDAN HOŞLANMIYORSUNUZ. TÜRK’Ü TÜRKİYE’DE YAŞAYAN ETNİK BİR GRUP OLARAK GÖRÜYORSUNUZ. .O ZAMAN TÜRK MİLLETİ DİYE BİR MİLLET SİZE GÖRE YOKTUR. ALMANYA, AMERİKA, FRANSA… BURADA YAŞAYANLARA KENDİ İSMİNİN DEVLETİ DENMİYOR MU? BİR İKİLEM İÇİNDE OLDUĞUN ANLAŞILIYOR. ÖNCE BU İKİLEMDEN KURTUL.
BU BENİM SİZE SORDUĞUM SORULARIMDIR.
TÜRK MİLLETİ’NİN DÜŞMANI OLAN PKK KAHPELERİ İÇİN NE DÜŞÜNÜYORSUN? ALÇAKTIR, ŞEREFSİZDİR. KANCIKTIR VE KAHPEDİR DİYOR MUSUN?
ŞU YAZINI BİR DAHA GÖZDEN GEÇİR
Sizin vatan şiirlerinizin özellikle Dağlıca faciasından sonra arttığını gözlemlerken vatan sevgisi dediğimiz kavramla dalga geçiyor olabileceğinizi dahi düşündüm Çünkü sağlıklı bir beynin yazabileceği türden şeyler değildi yazdıklarınız. Dahası ne dediğini bilmiyormuş gibi bir izlenim bıraktığınız aşikar.
BİR PKK LI ANCAK SENİN GİBİ OLUR. KIVIRDIKÇA KIVIRIYORSUN. PKK YI SAVUNMUYORUM DİYORSUN. HER YAZIN İHANET KOKUYOR HELE DE YUKARIDAKİ YAZIN… BİR İNSAN BU KADAR İHANETLE DOLU OLAMAZ. VATAN BAYRAK ŞİİRLERİM SANKİ DAĞLICA SALDIRISINDAN SONRA YAZILDIĞINI SÖYLÜYORSUN. İNSANDA BİRAZ UTANMA OLMASI GEREKİR. VATAN, BAYRAK KAVRAMINLA DALGA GEÇEN SENSİN. BANA VATAN VE BAYRAK KAVRAMLARINLA DALGA GEÇTİĞİM DÖRTLÜKLERİ GÖSTERECEKSİN. GÖSTEREMEZSEN MÜFTERİSİN. BURADA SÖZLERİME KARŞI GELİRKEN SAYENDE MEHMETÇİKLERİ KAHPECE ŞEHİT EDEN ERMENİ PİÇLERİ PKK RAHATA KAVUŞTU. PKK KANCIKLARINA YAZILANLAR SENİ NE KADAR DA RAHATSIZ ETTİ. SAĞLIKLI BEYİN PKK HAİNLERİNİN YAPTIKLARINI YERDEN YERE VURUR. SAĞLIKSIZ BEYİNDE PKK LILARIN YAPTIKLARINI SENİN GİBİ GÖRMEZLİKTEN GELİR. NE KADAR ACİZ OLDUĞUNU GÖR. FİKRİNİ BİLE SAVUNAMIYORSUN. BANA YAZDIKLARIMDA SAĞLIKSIZ BİR MISRA VE DÖRTLÜK GÖSTEREMEZSEN, DÜNYANIN EN AŞAĞILIK İNSANISIN. BEN, NE DEDİĞİMİ İYİ BİLİYORUM. KAN İÇEN VAMPİRLERLE AYNI KARADE YER ALDIN. BUNDAN KURTULAMAZSIN. YUKARIDAKİ SÖYLEDİKLERİN ÇOK AÇIKTIR…
YAZDIĞIN YAZIN
Sizin değerlendirmeleriniz (ki saçmalıktan ibarettir) sizi bağlar. Tavsiyem yandaşlarınızın gazına gelmeyi bırakıp aklı selim olmaya gayret etmeniz yönünde olacaktır. Sorunları sağlıklı bir kafayla yorumlamaya çalışın.
KENDİ AKLINI KENDİNE SAKLA. AKIL VERMEYE KALKMA. BENİM AKLIM BANA YETER.
KİMSE BANA AKIL VEREMEZ. SENDE AKIL VAR MI? SAĞLIKLI KAFA SENDE OLMADIĞI GÖRÜLMEKTEDİR. ÇÜNKÜ SAÇMALAYIP DURUYORSUN. İSİMLERİNİZİ UNUTMAYACAĞIZ. HAİNLERE VERDİĞİNİZ DESTEK SİZDEN DE SORULACAKTIR. DEVRAN HEP BÖYLE GİTMEYECEKTİR. BEN BURADA PKK DİYORUM. SİZ SAVAŞ KARŞITLARI OLARAK CEVAP VERİYORSUNUZ. SAVAŞ KARŞITLARI ŞU ANDAKİ KONUYLA İLGİLİ DEĞİLDİR. BUNUN CEVABINI ŞİMDİ Mİ VERİYORSUNUZ? SİZE PKK YI SORUYORUM. ÇÜNKÜ ONLARIN VARLIĞI SENİ RAHATSIZ ETMİYOR. BUNLARIN KÖTÜLENMESİNDEN RAHATSIZLIK DUYUYORSUNUZ. SEN, ONLARIN BU SİTEDEKİ BİR NUMARALI DESTEKÇİSİSİN. VARLIĞINLA BÜTÜN PKK LILAR SENDEN GURUR DUYUYORLAR…
SENİN İKİ FARKLI VE ÇELİŞKİLİ YORUMUN
Savaşan ve öldüren kimsenin masum olmadığını düşünüyorum, savaş karşıtlarının aşağıladığınız anlamda mahlûk olmadıklarını düşünüyorum, ayrıca homoseksüelliği teşvik etmek ne demek onu bilmiyorum.
Ben Pkk'lı değilim ve Pkk'nın yaptıklarını onaylamam mümkün değildir. Saldırılarını kınıyorum da ama bunun sizinle zerre kadar ilgisi yok..
YUKARIDAKİ CÜMLELERİNİ BİR DAHA OKU. NE YAZDIĞINA DİKKAT ET. SAVAŞAN MEHMETÇİKLER KİMİN İÇİN SAVAŞIYOR? NİYETİNİ NE OLDUĞU ORTADA DEĞİL Mİ? DEMEK MEHMETÇİKLER MASUM DEĞİLDİR. O ZAMAN SANA GÖRE KATİLDİR. SAVAŞ KARŞITLARINA DESTEK OLDUĞUN ORTADADIR. FİKRİNİ SAVUNDUĞUN İNSANLARIN YAPISINI BİLMİYORSAN, ONLARI NİÇİN DESTEKLİYORSUN? EN SON CÜMLENDE İSE PKK NIN YAPTIKLARINI ONAYLAMADIĞINI SÖYLÜYORSUN. BU ŞEREFSİZLERİN YAPTIKLARINI ŞİİRLE ANLATTIĞIM ZAMAN NİÇİN YORUM YAZMADINIZ. YAZDIĞIM O ŞİİRLERİMİ ŞU ANDA BİLE KÖTÜLÜYORSUNUZ. KİMİ KÖTÜLÜYORUM? MEHMETÇİKLERİ KATLEDEN PKK HAİNLERİNİ… SİZ, MEHMETÇİKLERİN ŞEHİT EDİLMESİNDEN DEĞİL DE PKK HAİNLERİNİ KÖTÜLENMESİNDEN ÜZÜNTÜ DUYDUĞUNUZ GÖRÜLMEKTEDİR.
SAVAŞ KARŞITLARI BU VATANA ASKERLİK YAPMAYIN. KAÇIN. HOMOSEKSÜELLİK YAPIN. TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNE ASKERLİK GEREKMEZ DİYOR. BUNLARA BİR ŞEY DENMESİN. KINANMASIN. ONLAR KAHPELİKLERİNE, KANCIKLIKLARINA DEVAM ETSİNLER. O MAHLÛKLARA BİR ŞEY YAZILMASIN SÖYLENMESİN. ŞAİRLERİ HAYKIRMAYAN BİR MİLLET ÖKSÜZ KALMIŞ ÇOCUK GİBİDİR. SENİN ANLAYIŞIN GEÇERLİ OLSAYDI KURTULUŞ SAVAŞA KAZANILMAZDI. SİTELERİNE GİR DE GÖR. SENİ İLGİLENDİRMİYORSA, OT YAŞIYORSUN DEMEKTİR. VARLIĞINI ORTADAN KALDIRMAK İSTİYORLAR. SEN ONLARA BİR ŞEY DEMİYORSUN. O KAHPELERE ŞİİR YAZDIM DİYE KARŞIMA ÇIKIYORSUN. AĞZINA GELENİ SÖYLÜYORSUN.
KENDİNİ BOŞTAN YERE KANDIRMA. YAZILAN ŞİİRLERİMDEN RAHATSIZLIK DUYUYORSAN, MUHAKKAK PKK LISIN ONLARA YAKINLIK DUYUYORSUN. ŞU ANDA SESSİZ BEKLEYEN HAZIR KUVVETSİNİZ. TÜRKİYE’DE YAŞAYACAKSIN. TÜRK YAZDIĞIM İÇİN ELEŞTİRİ GETİRECEKSİN. TÜRK DEYİNCE BUNUN TÜRK MİLLETİ OLDUĞUNU ANLAMAYACAKSIN. HERGÜN SOKAKLARDA TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNE ALENEN YAPILAN KÜFÜRLER VE BÖLÜCÜ SİTELERDE YAZILANLAR SİZİ RAHATSIZ ETTİĞİ YOKTUR. BEN ONLARA ŞİİR YAZDIĞIM İÇİN SİZİN HEDEFİNİZ OLUYORUM.
SUSMAM ASLA MÜMKÜN DEĞİLDİR. MEYDAN ARTIK BOŞ DEĞİLDİR. VATAN, GÖKTEN ZEMBİLLE İNMEMİŞTİR. İHANET EDENLER VE YANDAŞLARI YAĞLI KAZIĞA OTURTULACAKTIR. AKITTIĞI KANLARIN HESABINI VERECEKLERDİR.
DEVİR HAH HA YAPMA DEVRİ DEĞİLDİR. YA AYAKTA TUTAN YA DA YUTANLARIN YANINDA YERİNİ ALACAKSIN. ABD, AB VE İSRAİL’İN KUCAĞINA OTURUP, MEHMETÇİKLERİN ÖLÜM FERMANINI İMZALAYAN PİÇLER GEBERECEKLERDİR. PKK LI OLMAYAN HİÇ BİR ŞAİR ARKADAŞIM YAZDIĞIM ŞİİRLERİMİ YERMEMİŞTİR. CEVAP VEREMEYENLER İSE HİÇ YAZI YAZMADAN PKK LI OLDUKLARINI BELİRTİYORLAR.KİMSE KARNINDAN KONUŞMASIN..
TERÖRİSTE TERÖRİST-DEMEZ İSE BİR KİŞİ
ALÇAKTIR ŞEREFSİZDİR-VATANDA YOKTUR İŞİ
BU BEYİTTEKİ SÖZLER DOĞRU SÖZLERDİR DİYOR MUSUN? YOKSA BENİ İLGİLENDİRMEZ Mİ SÖYLÜYORSUN?