içimde büyümeyen çocuk adımları tutkusuyla istersin daha fazlası her şeye yeni başladığını iddia edersin ıslatırken beyazlığı gözünden süzülen neşe çabuk üzüntü hızla geçen teninden trenin ilerler vagonlar birbirinden kopuk üzerine hep mi? gülücük ekelersin ruhundan parçalar koparıp
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimde çocuk unutmuşlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimde çocuk unutmuşlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içimde büyümeyen çocuk adımları tutkusuyla istersin daha fazlası her şeye yeni başladığını iddia edersin ıslatırken beyazlığı gözünden süzülen neşe çabuk üzüntü hızla geçen teninden trenin ilerler vagonlar birbirinden kopuk üzerine hep mi? gülücük ekelersin ruhundan parçalar koparıp
Güzel dizelerdi hepimizin içinde büyümemiş bir çocuk var.
içimde büyümeyen çocuk adamları tutkusuyla istersin daha fazlası her şeye yeni başladığını iddia edersin ıslatırken beyazlığı gözünden süzülen ... çocuk yanımıza şiirler yazdıralım.. işte o zaman şiir büyüyecek..
Hiç tanımadığınız biri size çok anlamlı bir hediye ediyor. Ne olur tepkiniz ? Ben şaşkın , gözlerim yerinde değil , çığlıklar atıyorum... Bunu tarif etmek zordur. Herhalde yorumlarımdan ve şiirlerimden yola çıkılarak bu şiir yazıldı . Evet bana ait izler var içinde. Ama şiir çok değişik bir yazımla kaleme alınmış , ben kendimi tanıdığımdan çabuk kavradım demek isteneni. Ancak , Okuyan diğer yorumcular ne düşünürler bilemiyorum.
Ben ne desem şu anda sevgimi anlatamam teşekkür ediyorum. Saygılar.
Mutsuzluğa bırakılır ve yalnızdır...
Tebrikler...