(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elbette duracak dönen bu çarklar Suya kavuşacak kuru dudaklar Diz çökecek hurafe’ci hortlaklar Gel Allah’ın Kur’an’ına dönelim Dinini,Ümmetini,Bayrağını kurtaran Mustafa Kemal ile yürüyelim
Mustafa Kemal Olabilmek için onu görmek gerekmez. Onun fikirlerini ve açtığı Aydınlık yolu görebilen madde ile manayı birleştirip akıl süzgeçinden geçirebilen ve dik durmasını bilen her Müslüman Türk onun yolcusudur .... Yürekten Tebrikler Değerli Aziz Dostum. Sağlıcakla ...
Mustafa Kemal olabilmek onun gibi görebilmek ne kadar gerek şimdi yurduma.Ve içimizde iman göğsümüzde mertlik mertebesi ki alnımız secdeye her vardığında canlanır damarlarımızdaki asil kan.Biz yaşadıkça dünya dönecek.
Biz adıyla tadıyla Mustafa Kemal'ler olarak karşı durdukça bu devrana o bayrak gönderden hiç inmeyecek.Minarelerimiz devrilmedikçe ezan susmaz naralarda ve tekbir oluruz her bir civara.Kimin eli yeter sinemizdeki vatan millet bayrak aşkına.Kırarız bileğinden namert elleri bir kurşunum kalsa sıkarım kafama vatan uğruna.
Varsın dağlarımızdan kan yürüsün bayırlara biz bayrağa renk verirkende döktük kanımızı vatanı yurt bilirkende.Şehit diye anıldı adımız bu tarihe sığmayan destana.Eğer ki damarımda ki son damla kalsa yine feda ederdim bayrak uğruna.
Saygılarımla
ARZUUU tarafından 10/12/2008 2:59:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
yüreğinize saglık
hemşerim