Allah maddemize değil secdemize kıymet verir...
Allah maddemize değil secdemize kıymet verir...
Şeytanın kıssasından"Allahın secdeye daha çok kıymet verdiğini öğrenmiştik.secdeliye secde de kıymetli ama secde mi bu Misvak kullandı efendimiz ama misvaka secde...efendimize secde değil çünkü adil esmasına secde değil misvaka secde...peygamberimizin asrında en ehven diş sağlığına kul misvaktı icadlar misvağı solladı...adil esmasına secde et...efendimizin seçtiği vasıtayı değil efendimizin amacını seç.yani şafiye kulluğu seçhastalık kutsaldır deme yani...tetbir al astalıktan lHafıza sığın... Marifetullaha erişme görevinde kuluk görevinde şeytan eksikti."Allah secdeye kıymet verir demeliydi.niyet de secde veya asiliktir Şeytan"Allah maddeye kıymet verir"dedi dedi ama tutmadı.Marifetullah yarışında"A-Z"yer alınır bu görevde başarısızdı şeytan..Marifetullah sahbi olmak aklı-vicdanı devamlı kullanmak görev bu örevden kaçmak günah kaçmayı tevbe ile telfi etmemek ısrar şirktir.. Kimsinin şirk dediği ibadettir...şerk marifetullah göreiealakalı Şeriat var şeriat var müşrikin elini ayağını öpenlerin şeriatı benden uzak olsun.dünyayı cennet edecek şeriattir kıymtli şeriat. kafalrına grw şeriat kıymeti taşımayan eylemlere şeriat demişler...ölçü Allah olmalı marifetullah olmalı..marifetullaha sahibolmayanar İslam hukuku diye yuttrmuşlar bir kltürü bieve o kültürden de kurtulamamışız...Adem dünyyı cennet etme görevi ile geldi...Osmanlı asrında ülkesndekilere cenneti yaştmışlar.batı insanı imrenmiş osmanlıı yaşamına ama liderlerin baskısı vardı o devirde... “Tasavvuf, matluba ermek için mahbuba/Mevlâ’ya rağbet etmektir.”Ebû Nuaym el-İsfahânî (k.s)marifetullaha yoldur tasavvut ama sen şirk diyorsun...Arab kültürü mü ölçün.esmadeğil...neyettesecdedir tasvufcunun niyeti seçde...müşrik diyosun ölçün Allahmı senin...esmamı mariftullah mı şeytan ateş üstün emişti ama tutmamıştı ahirette öğretirler sana da müşrikinkim olduğuu Şirk Allahı bilmemekle alakalı.Tevbe etmedi şeytan müşrik oldu tevbe eden müşrik olmaz.Şeyhe müşrik diyen o ölçüyle kendini tart.. Esmayla kavga tevbe edersen günahtır.şartlar zorlar faiz alırsın günah ama zevkalırsan faiz almaktan bu şirktir.Marifetullahsızlıktır marifetulahla kavgadır.. Şirkinkimyasını beden ğren..."İsa oğul"diyerek Allahın doğurduğunu doğrulduğunu samed olmadığı iddia edersen bu kavga şirktir.Esmayla kavga şirkesmaya giden yoldur tasavvuf hindistan tasavula mariftullaha da ermişşirke de..günahkra marifetullah değil şirk nasib olur çünkü...Irkçıya insanı Allahın önüne yanına koyana şirk nasibolur...Alaha kıymet vermeyen adil bir varlıktan cza alır müşrik olur.Allhı ulula ölçü seç elçi dolylı ölçü ayet de hadis de dolaylı ölçü...Nisa/11 ile miras paylaşmak adaleteasiliktir...ayeti tefsrin tahrifindirçükü adalet asıldı ölçü olara ayet esmaya secdeli olduğu derecede ölçüdür.. Allahın samedliğine doğmadığına doğrulmadığına inananın "İsa oğul"demesi şirk değidir.Marifetullahı olmayan için şirk bu esmalarla kavga eden müşrik olur...esma ile sünneullah ile kavga şirktir...kulluk ibadettir marifetullah bilgiis eksik olan günahae şirke layıktır adil bir sitemvar bu yartıkta evrende... Marifetullah için yaratıldık şirkten kurtulmakta güneş gibidir marifetullah.ay yetmez şirk cahillik karanlığını dağıtmaya Marifetullahı eksik olanın"oğul"ifadesini tefsiri tahriftir.Kaybolan tevratı ortaya çıkardığı için bu farkı ifade için oğul dendi...esmalarla kavga amaçlı değil...İnsanı Allahın yanına önüne koymak için de değil...Allah yakınlığı insanları kendine bağlama için de değil...şirk kavga rakiplik şeytanlık bunu neresin de...Arab kültürünü ölçü seçtin sen... |