_________ne sağanaklar yaşadım senden sonra bozkırlar yağmur oldu,ben ağladım ardında.. ... .. .. __ne geceler,kaç kadeh tükettim başımın üzerinde yarılıp giden gökyüzünün altında çığlıklarım deldikçe bağrımı ____sıvadım kırık kanatlarımı gözyaşlarımla utancımdan ağlayamadığım akşamlarda dişimi bastırdım acılarıma volkanlar patladı içimden her bir uzvum dağıldı sağa sola..(...) (yâr yâr) yoksun ömrümü ördüm taş duvarlara kaybettim neyim var neyim yoksa hırçın yağmurlar altında ,ağaç gibi seni bekledim yıllarca şehir yabancı oldu _____yaşadıklarım yalan oldu yabancı oldum içimde taşıdığım cana küstüm kadere nefesim ziyanda,yosun tuttu canım sokaklarda acı bir kekre gibi seni sakladım yıllarca ağzımda _____sonunda.. isyan ettim beni getireni dünyaya her gece sarhoş oldum kaç masa kırılıp gitti avuçlarımda kaç şarkı can çekişti ağlamaklı dudaklarımda kaç şiiri gömdüm rakı bardaklarına _____kaç ölümü davet ettim zararıma ziyanıma tutuştu sen diyen kalbim ,kaç defa şafaklar da veeee, kalbim yorgun düştü (canım düştü topraklara) zararsan,da ziyansan,da (..) _______(yazdım gitti seni bir kere hesabıma)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ne sağanaklar yaşadım senden sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ne sağanaklar yaşadım senden sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben uzun uzun yazmaya üşendiğim ve gerek de görmediğim için fazlaca nokta kullanıyorum, siz ifade etmeyince ya da ifade etmeyi istemeyince çokça nokta kullanmışsiniz..olur mu olur...ama noktasiz daha iyi olur gibi geldi bana. Tebrikler, ilhaminiza sağlık.