Façayı bozdu çığırtkan Yastık altına saklı bezirgan Köselesine kezzap suyu Sualsiz azapta kif/ayetsiz divan..
Kayboldum beynim de Kelimeler çapraz kur yapıyor dilime.. Yanlış cümlelere bir “hıı “ kurdele Keyifsiz çingene cücük Bisküvi niyetine Kıtırı kıtır ye gitsin..
Kapılar sürgülendi hezeyanda Kurbanlara kına yakıyor gayya ziyanda Birinci derece süzmeler delik kuruşa Kırıtık zenne hödük Pul hesabına Çatır çatır harca gitsin..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTSİN ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTSİN ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin bu kalbin nasıl da durur kendini kınayannın ayeti gibi? Ve nasıl sana kılıç çalan kendini bölerse aslında. Fakat bilmez misin, kaçtığın da sığınacağın da aynı yer! Yazılmış bir kere, öyleyse arada bir de kov gitsin, yüreğin dinlensin. Vallahi bilmiyorum bu erkekler kediler gibidir diyen bir şair vardı ya kimdi? Selam sevgi ve saygılarımızı kabul ediniz.
... gittiğin o yerler var ya ruhumdan müze kurmuş tek tek geziyorsun ne çok bırakmışsın beni korunmaya muhtaç benliğimi kor/umla bırak geçmişimi eğer azıcık aklın varsa eee sonra nah şuraya yazıyorum gittiğin gibi gelirsin...
...az daha sabır goody...az daha sabır...kıyametin habercisi 6 . işareti verdin bu gece...ne kaldı ki 7.ye... az daha sabır...o da gelince, tam gidecek, hiç merak etme...
aldım bu şiiride...neme lazım, bir yangın çıkar mazaallah , ilk kurtarılacaklardan birisi olsun...