Bir tane Kur'an var yüz tane meal...
Bir tane Kur’an var yüz tane meal...
Arabın Kur’anında Arabın İslamında bu yok ...de emevinin İslamında Emevinin Kur’anında Vefa yok de...vefa olsaydı hz Hasanı-hz Hüseyini şehit etmezlerdi de...Osmanlıda da kardeş katli var birliği korumak amaçlı öldürme var... Allah Hamasa "kimyasal ve nükler silah edinezsen soyunu kuruturum senin"diyor.Hz Ademi de cennetten atmıştı zellesi sebebiyle.Sebeb-sonuç ilimdir.İslam ilimdir.Emevinin-Arabın farsın Kur’anında olmasa da ilim İslamın cüz’üdür.her doğru Kur’anın tefirdir."Kur’an yeter diyrsa biri bilki ya fars ya emevi Ku’anın daytacaktrİsla dye İLM diye...Tahrifçidir o...Kur’anı budar o.Tahrif eder tefsr nasi omaz ona... Bir tane Kur’an var yüz tane meal... Hz Ademden beri İslam aynı çünk İslam ilimdir.Kur’an %90 tevratla örtüşür-%70 deincille örtüşür... Kur’an deveyi inceleyin "diyor sen "Kıyı çamurcu kuşunu incele kafle halide uçarken neden V şekinde uçrlar herşekilde fizikde ikmetlervar.Allah kediye kanat erirdi ama "El-Hafızesmas egel"kuş kalmazdı kedilerde kanat olsaydı ama Allah her yyarattığını korumayı dagrev edind...Rızık vermeyi de...esmaları var bu sebble... Hz Ademden hz Peygambrimize kadar gelen dinin dıdır İslam.Arabın ırkı tefsirleriyleyti me...varlık tefsir içn var...çünkü tefsir ile EKMEL BİLİNİR ALLAH...İslmı Allahı bilen.Kediye kant verilmmesininel-Hafız esmasının eylemi-hali düşüncesi uygusu -vicdanı aklı gereği olduunu okur.okunan her şey efsidir KUR’ANDIR yani... İslam kavramı, Allah’a teslimiyeti ifade etmektedir. Bu açıdan İslam Hz. Âdem (as)’den beri bütün semavî dinlerin ortak unvanıdır. Hz. Âdem ilk insan ve aynı zamanda ilk peygamber, kendisine isimlerin öğretildiğini, meleklerle beraber,elklerd ki ilm hz Ademe de var...ilim vermedeimtihan yk akıl-vicdanvereden imthanmı olurmuş... imtihana tâbi tutuldu hz Adem de.Allah da iştişreder.meleklere iştişare etti hz Ademi yaratma konusunda"ilminiz eksik"ded onlara...Meleklerin bile ilmi İslaı eksik...ırkçılık nefiscilik engel çünkü ilme ve İslama...Irkçı arab tefsirde yanıldı...Miras da kız evlada bir erkeğe iki pay denildi...doğru tfsir nedirmi...mahkeme araştırıp adil karar üretmeli..."Bir bilene sorulmalı"hz Cabirinmirası pay edilmeden bir blene soruldu adl olana soruldu.yani mhkemeye soruldu...ve özel cevab tır Nisa/11.ayet...sadece cabir içindir o ayet...hermiras için"Bir bilen biradaletliye sorlmalı...sünnetulahın muradı budur...peygambere sorulduğu gibi cabirin mirsında... |