(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Topraklar çatlıyor da gökyüzüne küsmüyor Adın düşmez adıma neden aklın kesmiyor Geçti sevdâ yelleri artık bende esmiyor Ne sular akıp gitti o köprünün altından" insan çatlayan toprağın gökyüzüne küsmediğini söylerde ardından sevgilinin adının silindiğine karşısındakini inandırmak ister.İlginç değil mi?Demek ne zenginlikler buluyoruz kelimelerde ...şiiriniz ,kalemeiniz daim olsun...kolaylıklar diliyorum.
Böylesine güzel bir şiirin yanlız kalması doğru değil. O kadar çok orijinal kelime var ki. Elbette okuduktan sonra tebrik etmek de lazım. Harika bir şiir okuttunuz. Sevgi ve Saygılar...
Adın düşmez adıma neden aklın kesmiyor
Geçti sevdâ yelleri artık bende esmiyor
Ne sular akıp gitti o köprünün altından" insan çatlayan toprağın gökyüzüne küsmediğini söylerde ardından sevgilinin adının silindiğine karşısındakini inandırmak ister.İlginç değil mi?Demek ne zenginlikler buluyoruz kelimelerde ...şiiriniz ,kalemeiniz daim olsun...kolaylıklar diliyorum.