(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kürt Doğdum Kürt öleceğim hüzünlü şarkım bunu böyle bil! sen kimsin ki, benim kardeşim olan Türk ten bahsediyorsun.. imla hatasına gelince... benim sorunlarım seni hiç bir zaman zaman ilgilendirmez.
en büyük hain sen ve senin gibilerdir.. kürdüm kürt olarak öleceğim.. ve bu bayrak latında..
bu vatanı satmaya sizin gibiler kollarını çoktan sıvadılar.. herkesi aynı kefeye koymaya hakkınız yok.. böyle çoşku moşku da havadır.. sen TÜRK yazarsan bende KÜRT yazarım...
bizden başka ırk yok diyen insanların hali hitlerin yahudileri yakması gibidir.. yahudiler de bizden başka ırk yoktur biz her zaman üsnüz diyorlar.. söyle bakalım var mı bir farkın..
ama sen türk olamazsın..
şimdi buranın edebiyat ortamı olduğunu unutma ve ırkçı damarlarını da bu güzelim sayfaya yansıtma..
siyaset meydanına döndürdünüz burayı..
VATANSEVER şairden özür dileyerek bu konuyu kapatıyorum...
KİMLİK SAVAŞI YAPAN İNSANLAR KİŞİLİK BULAMAYANLARDIR!!!
Sizin yazım hatalarınız çok fazla bermuda kardeşş .. Benim kanıma , canıma , huzuruma , Vatanıma Bayrağıma Geleceğime Her hakkıma tecavüz eden kim ? hangi millet? olursa olsun ve üstelik TÜRK toprağında sözde kardeşiz diye yaşayan, kardeşini sırtından vuran hainin adını büyük harflerle yazamazsınız.Samimi olan yazmazdı da !! Dökülen bunca kan ,binlerce Şehit adına ................ Burası TÜRKİYE....
Çok güzel bir hicivdi. Cemil Beyin yukarıdaki yorumundan sonra Ergenekon Balonu şiirini yazdığınızı tahmin ediyorum. Ben de sizden fenerli deniz kıyısında geçen bir şiir istesem? Tebrikler. Sevgiler saygılar. Bülent ERŞAN
Aman dikkat can. Durum kötü. Mazallah ergenekoncu falan oluverirsiniz. Güzel hiciv dizelerinden haz alarak okudum. şaka bir tarafa bunlar sanat ve sanatçıyı da pek anlamıyorlar. Eleştiriye kapalı kapıları.
Namerdin atına binmek mi olur Avrupa birliğinden kardeş mi olur Amerika dan daha iyi kalleş mi olur Pusulanda bozukluk var sayın baş
gerçekleri anlatan yüreğinize sağlık tek kelimeyle harika keşke başımızdakilerde bu kalleşliği göre bilse TÜRK toprağında yaşayıpta biz kürdüz diye kendilerini maşa olarak kullanan a.b.d nin kardeşi kardeşe kırdıran kan emici bir vanpir olduğunu görebilseler.
kutlarım şair... bu zamanda böyle cesur bir şiir yazdığın için... bazı dörtlüklerini biraz abartılı buldum ama geneli çok güzeldi... şairleri haykırmayan bir millet zay olur... yüreğine sağlık