(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MIZRAK ÇUVALI DELDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MIZRAK ÇUVALI DELDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hala utancını yaşıyorum Irak'ta ve gözümüzün önünde...Çuval geçirildi subaylarımızın başına...Alacağımız öcümüzü aldık Gişe rekorları hasılatı kıran bir sinema filmiyle...Kasayı dolduran doldurdu ...bize de sanal gurur kaldı...Az da olsa rahatladı kurtlar vadisi seyircileri..Hala o utanç yüzümüzde,yüreğimizde.
Bu iş, nâmus, ar’a değdi; Yandı yürek, kora değdi; Daha beklenir mi (?) , haydi! Ölümüne, kalımına, Dalımına heyy!
Yüreğine sağlık Şair,Kuvay-i Milliyenin torunları minnettar sana..
Ay doooooooooooooooooooooooost caaaaaaaaaaaanım hey, Dadaloğlum bir gün kavga kuruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuululuuuuuuuuuuur Çalar davlumbazlar vuruluuuuuuuuuuuuuuur Nice koçyiğitler yere seriiiiiiiliiir Ölen ölür kalna sağla sağlar bizimdir.....Hey!Sağlar bizimdir...Dağlar bizimdir hey Dağlar bizimdir.....Saygıyla Şair.
Şaban Aktaş tarafından 10/8/2008 5:14:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
bir şair yüreğini asla merak etmem şair yüreği bellidir şair yüreği budur bazen kelebek kadar narin bazen de bir köroğlu kadar coşar haksızlığın dar geçitlerinde
ne yapıyoruz, ne haller düştük, seslenmelere neden cevap verilmez... bu nereye kadar böyle sürecek, hey, hey, hey, duysun sesimizi en üstteki bey....desatansı anlatımınız mükemmel, yürekten kutlarım....m e yurdakul'un dizeleri geldi aklıma..
"şairleri haykırmayan bir millet, sevenleri toprak olmuş çocuk gibidir."
ne mutlu ki şairlerimiz olsun haykırıyor...elbet bir gün seslerimiz duyulacak millet uyanacaktır.... yunanın egeye dküldüğü gibi, bunlar da basra2ya dökülleceklerdir...
Sordum, cevap beklerim! ..?
Kimse üstüne almaz,
Ben söyler, ben dinlerim...
Bu ne menem şey?
Sevgili kardeşim çok güzel bir konu tebrik ederim.