(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haiku - Değişim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haiku - Değişim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kişinin gerçekçi olması, hayallerle değil somut adımlarla ilerlemesini ve ayakları yere sağlam basarak karar vermesini ifade eder.
başka bir deyişle, kişiye dünyadan kopuk, hayali ve imkansız hedefler peşinde koşmaması gerektiğini hatırlatır.
hem hayalleri kovalamalı hem de gerçeklerle yüzleşmesini öğrenmeli insan.
eğer herkes her şeyi bilseydi, yani herkes bilgelik hırkasına sahip olsa idi, eksiklik duygusu olmaz ve dolayısıyla hiçbir şeye sahip olma isteği olmazdı. bilgi mutlak bir duruma ulaşınca arzu denilen şey de ortadan kalkıyor.
bilgi , bilgeli ve arzu arasındaki ilişki üzerine düşündürücü bir bakış açısı sunuyor şiir.
en içten tebriklerimle saygılarımı sunuyorum.
Ramazan Boran 1 tarafından 30.7.2024 13:54:21 zamanında düzenlenmiştir.
hayallerle değil somut adımlarla ilerlemesini ve ayakları yere sağlam basarak karar vermesini ifade eder.
başka bir deyişle, kişiye dünyadan kopuk, hayali ve imkansız hedefler peşinde koşmaması gerektiğini hatırlatır.
hem hayalleri kovalamalı
hem de gerçeklerle yüzleşmesini öğrenmeli insan.
eğer herkes her şeyi bilseydi,
yani herkes bilgelik hırkasına sahip olsa idi,
eksiklik duygusu olmaz ve dolayısıyla hiçbir şeye sahip olma isteği olmazdı.
bilgi mutlak bir duruma ulaşınca arzu denilen şey de ortadan kalkıyor.
bilgi , bilgeli ve arzu arasındaki ilişki üzerine
düşündürücü bir bakış açısı sunuyor şiir.
en içten tebriklerimle
saygılarımı sunuyorum.
Ramazan Boran 1 tarafından 30.7.2024 13:54:21 zamanında düzenlenmiştir.