(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A Ş K... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A Ş K... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir mi doğmuş gündüze...doğmuş da ne güzel olmuş...
şiir doğduysa bir kere,artık tüm dildeki kürtajlar faydasızdır...
yaratılan el ayak değişirse ,o artık başkasıdır ve yapma bir bebektir...ilk ağlayışı duyulmalı ,işte bu nedenle ya anında ağlatılmalı ya da kendiliğinden ağlamalı ki;yaşadığı bilinsin...şiir zaten içine ağlamaz bir tek,kaç yürekten beslenir değil mi... bu sayfada erken doğmaz şiirler,şiir çocuktur ,doğarken gülmez işte...anla,uzatmayayım daha...sancılı doğumlardan sonra delice vurulmaktır o çocuğa şiir...hep varmışcasına...
offf...
geceler körebe.gündüzler ise görmek istemediğim bir zırdeli...neresinden tutsam da dilimden düşse bu sayfaya içim...düşüremem ki...tek yaptığım ağdalı sözler...şairin üstüne söz söyleyemem...
aşk bu işte,alence...bence de alence...
aşk bir şiirin üstüne tir tir titrerken,ve sabırsızlıkla beklerken sözlerin şairi incitmesidir...aşk,buna rağmen sevmektir şiiri,aşk kovalamadır sözcükleri arsızca...aşk tutamadığın naif bir cümledir,dilinden düşüp yürek yakan...
aşk nicelerdir böyle şiirlere dolan ama hâlâ gizemini koruyan...
çok konuştum galiba,asıl demek istediğim şu ki yüreğine sağlık ceviz ağacım...
Neden etkili yorum seçtiğimi kısaca açıklayayım... Yazmak kadar yorumlamakta usta işidir... Bunun yaşla başla ilgisi olmadığını hepimiz biliyoruz... Öyle yorumlar yapılıyor ki bazen 2-3 satırlık şiirler için bir sayfa dolusu yorum yazılabiliyor...
Yorum işi gönül işidir, birikim işidir, özveridir...
Sen bunu hep yapıyorsun ve benim yorumlarımın boynu bükük kalıyor sevgili belisss...
Sevgili mavi_gece aynı duygular üzerine yoğunlaşmışız... Anlatmak haykırmak bağırmak istiyoruz ve bunları yazdıklarımıza aktarıyoruz... Yorumuna teşekkürler...