Eylem aynı niyet kimya ruh değişir ve münafıklık
Eylem aynı niyet kimya ruh değişir ve münafıklık
Şeytan her eylemini halini şeytanlık üstünlük için yapar ama üstünlüğü seçmesi nefsi içindir Allah için değil...Para için üstünlük için öl ama parayı Allah için seç...yalanı Allah için söyle öldürmeyi Allah için seç Habil "Allh için de öldürmeyi seçmedi...Nükler müşrikin elinde işte taş Kabilin elindeydi dün Şifaya aykırı eylemi müşrik de seçmez mü’min de biri Allah için biri nefsi için biri ırkı için. eylem aynı niyet kimya ruh değişir Şifaya aykırı eylemi müşrik de seçmez mü’min de biri Allah için biri nefsi için biri ırkı için. eylem aynı niyet kimya ruh değişir Eylem kınanmaz çünkü hem müşrik yapar hem mü’min eylem ortak noktamızdır ama niyette farklıyız...aynı eylemi eş-şafiye asilikten arındırarak yapar mü^min ama zalimdir müşrik yaradılana karşı çünkü nefsi için sever yaradılanı.yaradandan ötürü değil... Müslüman Allah için nefisci nefsi için ırkçı ırkı için hem yalan söyler hem öldürür.eylem hal değil duygu düşünce niyet farklı Rahmandır Allah bu kahhar ve latif esmasında var zalimi cehenneme atarak rahmanlığını gösterir lütfederek hakkeden rahmanlığını gösterir... Müslüman öldürmezmiş yalan söylemezmiş...Ölçü esmadır.Esmaya kulluksa yalan da söyle öldür de.Niyetin farklı olsun müşrikten aynı eylemi Allah için yapanla nefsi için yapan eylemi zulümden "eş-şafiye asilikten"arındırır...çünkü Allah şafidir ama nefis şafi değildir zalimdir biyolojik silahla sağlığımızı bozar...adildir değildir nefis hakkedeni de hakketmeyeni de zehirler Allah da depremi felaketleri genelleştirir ama sabredeni de ödüllendirir nefisci de bu ödüllendirme yoktur...sadece niyet farkı var sanma...adaletsizidr nefisci...nefis adaletsizleşir çünkü...evladına şefkatlidir aslan ama avını parçalar...adalet maşasıdır nefsin müşrikte.insan haklaımaşasıdır demokrasi massıdır mşrikin nefisciin ırkçının... Eylem kınanmaz çünkü hem müşrik yapar hem mü’min eylem ortak noktamızdır ama niyette farklıyız... gündemde Hayvan severlik"var onunla ilgili olsun tesbitimiz araştırmamz deneyimiz-tecrübemiz de...Hayvana şefkati olmayanın evlada da babaya da şefkati olmaz...ey nefsni ölçü edinen..deneyci-tecrübeci ol...Hayvana bakan babasına bakar... namaz kılan oruç tutan da huzur ve verıyor babasın-annesini...ispatlı delıllı bu deney-tecrübe ölçün olsun nefis ölçü olmamaz... Eylem kınanmaz çünkü hem müşrik yapar hem mü’min eylem ortak noktamızdır ama niyette farklıyız...“Kız isterken Allah’ın emri peygamberin kavli. Düğün yaparken ebu cehilin adeti karunun israfı Gelde sonra huzur ara...” Neden mü’min engi olmasın eylem-hal ortaknoktamızdr müşrikle ama düşünce duygu farklı ben cami yaptırırken sevinirim sen yıktırırken...s nefis içinsin ben Allah için esmaiçin adaleti ayağa kaldırma için adalein herkesi kucaklamsı için.. |