(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
zil-fa-zil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
zil-fa-zil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiirinizi okuyunca, taaa gerilerden bir reklam geldi aklıma: -bir bilmecem var çocuklar -haydi sor sor -çayda kahvaltıda yenir -acaba nedir nedir -bisküvi yiyince akla - tamam şimdi buldum -her an onun adı gelir -eti eti eti, diye :)
"Can sıkıntısından" yazılmış bir şiir olmalı, anladığım... Azcık tebessüm olsun, dedim, affınıza sığınarak. Dilerim, şimdilerde etrafınız güllerle bezeli, değerli üstadım... Saygılar, selamla.
Efendim üçünün de bir harf farkla aynı yazgıları. O bir harf ne yeter ayrı bilinmeye ne de bir teselliye. Veciz yorumunuza çok teşekkürlerimle. Saygımızı kabul edin.
sayfaya ikinci gelişim,ilkinde cahil olarak bir şey anlamadım,şimdi birdaha baktım,dedim anlamsız sözcükler bütünü yazmaz deniz bey,düşündüm,okudum,beynimi gene yordunuz yani,eh geç de anlayan biriyim,dedim kör cahil olma da anla,anla...hilmi beyin dediği grupta olma.sık dişini,bul anlamı.
sen fail ben zail aşk hail deyip gizemi bozsam mı,bozdum bile:)
valla az ve öz,çok da güzel,ama sanki moraliniz bozuk ,neden?
Eee ne deyim yani. Aşk affetsin sizi. :) Aşka gelinceye kadar konuşsun aşıklar aşkı Aşka düşünce çün kalır geriye kaçması. Olmadı bakın. Aşk deyince kalem şaştı. :) Efendim, renk kattınız. Var olun.
Biri sinirlerimle oynasa da şiiri bi güzel açıklasam diyordum ki siz geldiniz. :) Eee çözdünüz, gizem de bitti. Ne söyleyeceğim şimdi ben? Hilmi Ağabeyim kinayeli kullanmış olmasın sakın (cahilden beni kast ederek) Efendim kayıplarla akıl kayıp ise zararı yoktur. Ulu Fuzuli der ya; Sen ettin aklımı zail. Böylesi iyi. Doğranırsın ses etme. Özlersin özleme. .... Aklını kullan olum aklını. Derler ya. Acı katlanır. Bal gibi aşıksın, akıllı davranmaya kalkarsın. Eee ne demiştik "bu zamanda" demiştik. Di mi efendim. Çok mutlu oldum. Denizlerce teşekkürler.
-bir bilmecem var çocuklar
-haydi sor sor
-çayda kahvaltıda yenir
-acaba nedir nedir
-bisküvi yiyince akla
- tamam şimdi buldum
-her an onun adı gelir
-eti eti eti, diye :)
"Can sıkıntısından" yazılmış bir şiir olmalı, anladığım...
Azcık tebessüm olsun, dedim, affınıza sığınarak.
Dilerim, şimdilerde etrafınız güllerle bezeli, değerli üstadım...
Saygılar, selamla.