(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTAMAM SENİ UNUTTURDUN BENİ. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTAMAM SENİ UNUTTURDUN BENİ. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yürekten emeğe saygı duymak bir ayrıcalıktır şiir yazabilen kalem her daim özeldir.Şiirlerle çözümlüyoruz düğümlenen yüreklerimizi, aşk konuşturur aşk yaşanır. insanları diğer canlılardan ayıran iki özellik vardır. birincisi konuşabilmeleri. ikincisi duyguları sevip sevmeleri, yaşamayı Ve kendini sevmeli insan. Şiirlerle yürekleri dile getirebilmeli emeğe saygı gösterimleli ve gülümsetmeli.KEYİF LE DUYGU YOĞUNLUĞUYLA OKUYORUM ŞİİRLERİNİZİ YÜREĞİNİZ DÜĞÜMLENMESİN HİÇ SAYGILAR...
bazı şeyleri bile bile kalplerde yaşatmak,sevginin yüceliğidir...Ama bu yücelik belki yaşanmışlarla bağlamlı olarak algılansada,gerçek insanın kendine duyduğu sevgidir...kalemin , yüce kalbini kutlarım....
Hak etmesede sevilmeyi bazı insanlar seviliyor bazen işte ve acı veriyor sonunda,hem hüznü hem acıyı çok güzel ifade etmişsin güzel dost,yüreğine,kalemine sağlık...
Fazla naz aşık usandırırmış Gururu ayaklar altına alınan,ümit pınarları kurutulan ne yaparsa onu yapmış şair.Hüzün yüklüydü efendim.Kutlarım .Selam ve saygılarımla.