İslam hukuku İslam hukuku mu...
İslam hukuku İslam hukuku mu...
Esmaya asi hukuk İslam hukuku olamaz Allahın esmasına asilik Kahhar esmasını davet çıkarır...hz Ademin yasak meyveye uzanmasıdır bu...Adem İlimle değil zanla davranmıştı şeytan da Habil de Kabilde "Ha bil öldürmem"demişti...ama rıza Allah için öldürmededir...Şeytan hz Ademe secde etmem demişti ama rıza bu tavrından tevbedeydi cehennemi hakketti tevbesizliğiyle…, Günümde ümmet ebu talib mahalesindedir öz yönüyle ve Osmanlı yıkıldı cihad yasak oldu bence çünkü o öze erişmedik hiret farz bize cihad tek bir öze ait...Osmanlı olmadan cihad haramdır...hicrettir far olan...Sizdden İslam hukukçusu olamaz beyler...ayetler bu günün ümmetini kapsamına almıyor.Gazzede ki zulme seyirci kalmayı seçmeliyiz...hz Bilalin zulmüne sessiz kaldı sahabe siz onlardan da mı takvasınız...Osmanlı dirilmedikçe cihad haramdır...hicret et...öz ölçüdür ayetlere."Faiz haramdır diyen bal gibi de helaldir...köle özlü olmuş bu ümmet… Osmanlı özlü olmadan faiz helaldi hz Abbastan da mı Takvasınız...peygamber ne zaman müdahale etti hz Abbasın faizle meşguliyetine neden belirli bir güce erişmişti...Ümmet...Ümmet Osmanlı olmadıkça İslam hukuku zulüm hukukudur... Tekden genele gidiş ayeti bozmak olur.Hz Cabir için gelen ayetleri adı bile cabir olmayan Özü zaten cabir olmayan kişiler için inmiş gibi uygulaılar bu bulümdr...Peygamber küçük yaşta ki hz Aişe ile evlendi dediler bütün sabileri 60-/0 yaşındak adamlarla evlendirdiler bu zulümdür...Sebebi nüzul önemlidir ayeti tefsirde...ve kısasta...özde benzemeyenlere aynı ayet uygulanırsa adalet olmaz İslam hukukunu bu metotla koyanlar zalimler...adalet için Rahmet iin özde benzerlik şartı aranmalı tekten genele uygulayan İslam hukukçuları yanlış yapmışlardır...Peygamberin küçük yaştaki hz Aişe ile evlenmesini Kısas yaptık demişler ama özde aynı olmayan şeyler kısası hakketmez...hz Cabirin oğlu ile babasına faydası olmayan oğullar bir mi ver mirası içki de tüketsinler miras bırakana miras biriktirmede faydası olan ve mirası babasının rızası uğrunda kullanana... inen ayet babasının mirasını çarçur eden evlada inmiş gibi tekten genele uygulayan İslam hukukçuları zalimdir...bu şerit da zalimdir İlahi değildir...Özele ait ayet genellenecekse özde birlik şartı aranmalıdır...Kahhar sıfatı bu İslam hukukçularının bu yanlışından dolatı ümmetin üzerindedir...Kahra uğramamaksa amacımız bu hukukçuların metotlarından tevbe edelim... Öz önemli meleklere haram var mı...iradeli değiller diye bu hak...Günümdeki ümmete Osmanlının yükünü yüklemek zulümdr...İraden geçerli mi...yok hükmünde...her hukuk nesh olur...hukuk öze göredir çünkü...Nüklerliyle savaşmak zulümdür cihad zulümdr...önce nüklerli ol ve hicrettir bunun da tek yolu... Nisa/11 Neshi farz olan ayettir farklı özlülere…hz Cabir ve akrabalarının özünde olanlara inmiştir sadece...farklı özlülere uygularsan zulümdür...adalettir deme... Her ayet farklı özlülere indi...hasta olan oruç tutmaya bilir hatta tutması asiliktir şafi esmasına...ölçü özdür...adalet eşeğin yükünü sıpaya yüklemez...ama İslam hukukçuları bu yanlışı yaptı...çözümleri tam bir zulüm...Beğenmediği müşrikler bile bu zulmü yapmadılar hukuklarında...adam çocuğu ısıran köpeğe hak istiyor...adaletde ölçü özdür...öldürülmeyi hakkeden insan da var hayvanda...öz belirler uç belirler bunu Adalet hayvan kayırıcı olmuş günümde...zarar zararı gerektirir der adl esması Allahın….. Ayetler belirli özlere inmiştir farklı özlülere uygulanırsa zulüm oluşur deneyle sabir deneyden başka ne ilim var ne İslam var ey İslam hukukçusu...olmaz olsun hukukunuz...çözümünz esmaya asiliklerle dolmuş...yanılana da sevab var demişsiniz bir de... Ayetler sınırlıdır...öz sınırlıdır...Hz Nuha oğluna oğlum demesi yasaklandı...öz de oğul olmayan gözde oğul olmamalı...Zengine zekat farz fakirede zekatlık durumma düşmemek farz.Zekatlık duruma düşene zekat verme akıl ver...balık verme balık tutmasını öğret...İslam hukuku bir çok müşrik ülke hukukundan çok gerilerdedir günüme...çünkü öz ölçülü hukuk ancak ileri hukuktur...ayet hangi özlüye inmişse ona uygulanmalı genelleştirmek kısas sanmak zulümdür...bebek gelinlerin katilidir İslam hukukçuları… çünkü genelleme ve kısas özle sınırlıdır...sıpa ile eşek aynı yükle yükümlü olamaz adalete göre...hukuk öze göredir...öz esmadır aynada kıymetlendiren özdür somutu bedeni...ümmetin sayısı çok ama cihadda bir nüklere denk değil... Hukuğu öz belirler hukunun ölçüsü özdür...ey İslam hukukçuları Haddinize değil ayetleri genellemek...ayet hangi özlüye inmişse o özlü sorumludur o ayetten...Nüklerliyle cihad haramdır demeliydiniz...bebekleri gelin etmek haramdır demeliydiniz...Faiz helaldir demeliydiniz İmam gazaliye haram faiz ama bana helal...Havasın orucu-avamın orucu diye ayırdı orucu...çocuğun orucu öğleye kadardır...Hz Alinin namazına erişe bilir misin ...öz belirller yükü bana faiz helal...ama haram olan öz var...o öze o kıvama ermedikçe hz Abbas gibi faizle meşgul ol...hele İslam dvasına faydalıysa..."habil" gibi "öldürmem "deme...meleklerin en büyüklerindendir Azrail ama rıza için öldürüyor rıza içinse alma amacın faiz al...ev aldırmadınız fakirler ev alacaktı bu hukuk yere batsın bir de adına islam dediniz ya...aaaaç kalan "domuz eti yesin "diyen bir fıkıh faizi zekatlık durumuna düşme diye al ...diyemedi ama sonra terk et...faiz her özdekine her güçtekine helal demedim...medinen yok olmuş Osmanlının yıkılmış yıkılası fıkhın nesh edilmeli artık...öz farklıysa fetva farklıdır değilse adalet değil zulüm içindir o ayet ... Ayete saygısızsınız.faiz haram mı evet ama genele değil...güçlü devlet ol faiz alma...Zekat alan faiz de alsın...öncelikli görevidir zekat alma huyundan öz den kurtulsun... Kısasda da ölçü özdür özü farklı olanlar farlı haklara sahibtir...ölecek durumda isen "domuz eti ye"faiz de al...ehven-i şer kuralını işlet genelleme yok özler farklıysaa...herkes "domuz yesin"demek ne kadar yanlışsa herkes faiz alsın demek de o kadar yanlış...herkes cihad etsin demek de o kadar anlış Hicreti öner bazı özlülere...Çanakkaleye 15lik çocuklar gitmiş...onlar nükler üretsin denilmeliydi...Öz ölçülü ol...hüküm ve fikirlerinde...kısas ancak iki özdeş arasında caizdir...ayet de sünnet de ancak iki özdeş arasında uygulanmalı hz Cabiri için indi NİSA/!!...genelleme yapma iki özlü iki benzer özlü iki benzer imkanlı için haram-helal aynı olsun...Fakire zekat almak helal zengine haramdır verdi aldım dese de...dolandırıcılığa denktir bu suç o zengin için… Ayetlere sünnete saygısızsınız genelleyici İslam hukukçuları ...buna yetkiniz yok...ayeti kötülüğe zülme kullanmaktır bu...sünneti kısasla zulme kullandınız hz Aişe küçük yaşta evlendi deyim zulmün kapısını açtınız özlerdir hukukta ölçü kısas da ölçü özlerdir...genellemede de ölçü özlerdir hz Cabir için inan ayeti aynı özlülere ait kıl...özlerdir ölçü hukukçuyum diyen...sapla smanı karıştırdını ey alim denilen zalimler kaş yaparken göz çıkardınız ve ödül bekliyorsunuz Allahtan...zalimliğinize de...fetvası zalim olan cehennemi beklesin Allahtan hz Adem bile cenneti kaybetti yanlış fetvası ile yanlış seçimi ile... Yanlış fetvalarından dolayı ödül bekleyen İslam hukukçuları cehenne olsun yeriniz cennet olsun o fetvaları itibarsızlaştıranların yeri... |