(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yitip gitmiş bir ömür hala tutunmak için çabalamakta ne için kim için olduğunu anlayamasa da
umut mu demek lazım acaba?
"Kalıba kondukça erimem bu yüzden" isyan ateşini yakışım bu yüzden sana hayat....
Zorlukları yüreğimizin direnme gücüyle, büyüklüğüyle ölçeriz kimi zaman, kimi zamansa baharlar getiririz yüreğimize/düşüp bir aşkın suretine Yaşamın çogu kez sıkıcı, katlanılmaz, duygusuz kuşatmaları karşısında su katılmamış acıların yarattığı bilgeliği görüyoruz dizelerde üstelik şair yaşam duyalılığıyla umudun söylemini harmanlıyor "umut mu demek lazım acaba?" Evet şair her gelen yeniliğe her gelen yeni güne tüm yaşanmışlığa inat umut demek lazım ön yargısızca..
yitip gitmiş bir ömür hala tutunmak için çabalamakta ne için kim için olduğunu anlayamasa da
umut mu demek lazım acaba? .......................................... güneşin akşam çökmesinde alaca kızılda şiirde duygularını batırmış ugurlamış işte gerçek içten hüzün bu şairin kaleminde
hala tutunmak için çabalamakta
ne için
kim için
olduğunu
anlayamasa da
umut mu demek lazım
acaba?
"Kalıba kondukça erimem bu yüzden" isyan ateşini yakışım bu yüzden sana hayat....
Zorlukları yüreğimizin direnme gücüyle, büyüklüğüyle ölçeriz kimi zaman, kimi zamansa baharlar getiririz yüreğimize/düşüp bir aşkın suretine
Yaşamın çogu kez sıkıcı, katlanılmaz, duygusuz kuşatmaları karşısında su katılmamış acıların yarattığı bilgeliği görüyoruz dizelerde üstelik şair yaşam duyalılığıyla umudun söylemini harmanlıyor "umut mu demek lazım acaba?"
Evet şair her gelen yeniliğe her gelen yeni güne tüm yaşanmışlığa inat umut demek lazım ön yargısızca..
Tebrik ediyorum kaleminizi derindi...
saygımla selam kaleminize.....