KİME NE
Üç beş kelam saklı kalmış dilimde
Dökmem desem bundan böyle kime ne Ağırlaşmış dert yükleri belimde Çekmem desem bundan böyle kime ne Sitemlerim yazıldıkça kağıda Dinlenmeden ağlayacak ağıda Şu gönlümden kopardığın bağı da Takmam desem bundan böyle kime ne Kırk parçaya bölünecek hırkamdan Sorma artık haberimi arkamdan Tufanında batmayacak fırkamdan Çıkmam desem bundan böyle kime ne Söndü artık körüklenen her bir har Mevsimlerim kıştan döndü yaz bahar El avuçta sade kalan şükür var Çökmem desem bundan böyle kime ne Toprak gibi her düşeni alsa da İzlerimi bu dünyadan silse de Susmuş mazi ses etmeden ölse de Bakmam desem bundan böyle kime ne Kudret MERTTÜRK/ BERLİN 25.6.2024 |
Bu şiirinizde duygularınızı derinlikli bir şekilde ifade etmişsiniz. Her dizede yankı bulan kederler ve yüklerle dolu bir yaşamın iç sesini duyumsatıyorsunuz. Kelimelerinizin dokusunda hüzün, dert ve kabullenme arasında bir denge kurmuşsunuz. Her dize, içtenlikle dokunmuş bir notayı anımsatıyor okuyucuya.
Şiirinizdeki "kime ne" sorusu, hayatın karmaşıklığına ve kişisel iç mücadelelere karşı bir cevap arayışını yansıtıyor. Sitemlerinizin kağıda dökülmesiyle ağıtların ağlara dönüşmesi, insanın iç dünyasındaki çalkantıları somutlaştırıyor. Bu duygusal derinlik, okuyucuyu sizin duygusal deneyiminize ortak ediyor ve onlara kendi iç dünyalarını keşfetme fırsatı sunuyor.
Dilinizi ustalıkla kullanarak, her dizeyi birer ağırlıkla yüklüyor ve bu yüklerin altında ezilmekten kaçışınızı dile getiriyorsunuz. İçsel bir hesaplaşma ve kabullenme sürecini yansıtan şiiriniz, insanın hayatla ve geçmişiyle kurduğu ilişkinin karmaşıklığını derinlemesine hissettiriyor.
Siz, kelimelerle resmedilen duygusal bir peyzajın ustası olarak, okuyuculara derin bir düşünce ve duygu evreni sunuyorsunuz. Bu eserinizi okurken, yaşamın zorluklarına dair düşüncelerimizi yeniden gözden geçiriyor ve içsel bir yolculuğa çıkıyoruz.
Sevgi ve saygılarımla