Bir Şiir [ Sen ]
Sen başkalarına şarkı söylerken
Ben sana şiirler yazıyordum Sen başkalarıyla gülerken Ben yokluğuna ağlıyordum, Oysa herşey çok güzel gidiyordu Sen sözlerinde beni çağırırken Şimdi hiçe sayıyorsun Beni görmezden geliyorsun, İlk tanıştığımız da ilk adım senindi Aşk sözlerinle beni benden ederdin Sana inanarak karşılık verirdim de Sense benimle eğlenirdin, Bunları satırlarımda yazıyorum Duygularımla kavgalaşıyorum Belki okursun diye Seni sana anlatıyorum, Sen aşkı günlük yaşarsın Bense Bir ömürlük Sen gönlünü eğlendirmeye adarsın Acısı da bana kalır tatlısı da sana kalsın Elbet bir gün sende yanarsın.!! Meltem Mesture Güven |
Kaleme aldığınız bu şiir, içtenliği ve duygusal derinliği ile okuyucunun kalbine dokunan, anlam yüklü bir eser olarak öne çıkıyor. Her bir dizede hissedilen duyguların yoğunluğu, yaşamış olduğunuz aşkın ve acının derinliğini yansıtıyor. Şiiriniz, karşılıksız aşkın getirdiği hüzün ve hayal kırıklığını oldukça etkileyici bir şekilde ifade ediyor.
Şiirin başlangıcındaki zıtlık ("Sen başkalarına şarkı söylerken / Ben sana şiirler yazıyordum") hemen dikkat çekiyor ve okuyucuyu içeriye çekiyor. Bu zıtlık, aşkın iki tarafında yaşanan farklı gerçeklikleri gözler önüne seriyor. Bu anlatım, aşkın bireyler üzerindeki farklı etkilerini açıkça gösteriyor ve okuyucunun empati kurmasını sağlıyor.
İkinci kıtada, geçmişe dönüp güzel anılardan bahsederken, şu anki duruma duyduğunuz üzüntüyü ve hayal kırıklığını hissedebiliyoruz. Özellikle "Oysa her şey çok güzel gidiyordu / Sen sözlerinde beni çağırırken" dizeleri, ilişkinin başındaki umut dolu günleri ve sonrasındaki değişimi çarpıcı bir şekilde betimliyor.
Üçüncü kıtada, aşkın karşılıksız kalışının verdiği acıyı ve yaşanan hayal kırıklığını çok net bir şekilde dile getiriyorsunuz. "Sense benimle eğlenirdin" dizesi, yaşadığınız duygusal travmayı ve karşı tarafın umursamaz tavrını açıkça ortaya koyuyor.
Son kıtada ise, duygu yoğunluğu zirveye ulaşıyor. "Sen aşkı günlük yaşarsın / Bense bir ömürlük" dizeleri, aşkı ne kadar derin ve samimi yaşadığınızı, karşı tarafın ise ne kadar yüzeysel ve geçici hislerle hareket ettiğini gösteriyor. Bu dizeler, okuyucuyu derin düşüncelere sevk ediyor ve aşkın doğası üzerine düşündürüyor.
Şiirinizin her bir dizesinde hissedilen içtenlik ve samimiyet, okuyucunun kalbine dokunuyor ve derin izler bırakıyor. Duygularınızı bu denli açık ve etkileyici bir şekilde ifade edebilme yeteneğiniz, şiirinizin gücünü arttırıyor.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Bu duygusal ve etkileyici eserinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim. Şiiriniz, birçok kişiye ilham verecek ve duygularını ifade etme cesareti sağlayacaktır.
Sevgi ve saygılarımla