(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suskunluğun yol olmuşken yüreğe Buğulu bir yağmur çökmüşken gözlere Adına karışır tüm renkler Yalnız seninle..... ................... ıslanır mısın benimle?
.... Tınısı bozuk bir ezgiyim çatı aralarında tozlanmış . Sahipsiz kalmış bir şiir unutulmuş sayfalarda. Hangi mevsimdi özlediğim bahar? Susarım… Suskunluğumun, Sesi sükut,sözü özlem...
Bilindik bir duygunun çok güzel anlatımı.. kutlarım.. yüreğine sağlık...
Bu gece güçsüzüm, Düşlerine al beni. Çıplak dallarda bir sonbahar ezgisi... Sahipsiz yollara düşmüşüm. Kimsesiz bir kış sokağında, Kuşlar göçüp gitti yüreğimden . Rüzgar içimdeki bitikleri süpürmekte… Tınısı kırık bir ezgiyim çatı aralarında tozlanmış . Sevgisiz kalmış bir şiir unutulmuş sayfalarda. Hangi mevsimdi özlediğim bahar? Susarım… Suskunluğumun, Sesi sükut,sözü özlem...
Güzel bir şiir dökülmüş dizelere. Yüreğinize sağlık. Tebrikler...
Susarım…
Suskunluğumun,
Sesi sükut,sözü özlem...
---
Özlenen bahar
Son bir bahar, sonbahar...
Suskunluğun yol olmuşken yüreğe
Buğulu bir yağmur çökmüşken gözlere
Adına karışır tüm renkler
Yalnız seninle.....