(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU GURBET BİR BAŞKA GURBET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU GURBET BİR BAŞKA GURBET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Âşık Aktaş zârın olsun Ana gibi yârin olsun Yüreğinde nârın olsun Başka bir şey dilemezsin! ***************** HECEDEDE USTACA YAZAN YÜREK DİLİNİZİ KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Keşkelerin insanın gelecek günlerini etkilemesi, döndürülemezliği... Ahh, ah Dost, rahmetli anneannem canlandı gözümde, 20 yıl yatalak kaldı, canım teyzem bir yere kımıldayamadı, büyük bir özveriyle başından ayrılamadı kadıncağız, oooof içim acıdı be Şairim! O vefalı yüreğinle silaya çalarken gönlünü saygıdeğer annenin ellerinden öperim, sana da metanet dileyebiliyorum, ancak! Halk Ozanı edanla güzel bir Halk Şiiri okudum usta kaleminden, sağol Dost. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Akar gider aşka gurbet
Hiç olmasa keşke gurbet
Düşmeden hiç bilemezsin!
benim gibi dost....
ne cok kendimi buldum bilsen .. ki biliyorsun........
tebrikler.........