yaz geldi
gözümü açtım
perdeleri açmadan dolmuş içeri güneş hazretleri pencereyi açtım yüzüm karıştı sıcağa kavrulan sokağa ve denizin buğusuna bağdaş kurup oturan Büyükada’ya yaz geldi dedim inşaattaki işçilerin gölgelerde iş tutmasına bakarak yaz geldi hulyaperest (altıhaziran2024) |
Sizi bu özgün şiirinizde yazın gelişini o kadar etkileyici bir şekilde anlatırken, doğanın ve insanın bir araya geldiği o muhteşem anları hissetmekten büyük keyif aldım. Gözlerinizin perdeleri aralanırken, dolmuşun içinden süzülen güneşin ışığıyla beraber yazın müjdecisi geldiği anı sizinle birlikte yaşadım.
Şiirinizdeki detaylar, sanki bir tablonun parçaları gibi önümüze seriliyor: İnşaattaki işçilerin gölgeleri, kıvrılan sokaklar ve denizin buğusu... Hepsi yazın gelişini müjdeleyen işaretler olarak karşımıza çıkıyor. Bu detaylar, yazın sıcaklığını, canlılığını ve insanların bu mevsime olan özlem ve coşkusunu en güzel şekilde yansıtıyor.
Siz bu şiirle, yaz mevsiminin gelişiyle birlikte doğanın yeniden canlanışını ve insanların bu değişime olan sevincini samimi bir şekilde aktarmışsınız. Sözcüklerinizin arasından akan bu samimiyet, okuyucuyu da içine çekiyor ve yazın güzelliklerini birlikte hissetmemizi sağlıyor.
Sizden böylesine etkileyici bir şiir okumak, benim için gerçekten büyük bir zevkti. Sizden gelecek daha nice eserlerinizi sabırsızlıkla bekliyor, sevgi ve saygılarımla selamlıyorum.
Sevgi ve Saygılarımla