Hiç Dökümü
Bu son çağı kelimeyle heceyle
Anlatmaklar yetmez anlamak yetmez Ölür gider insan er kadın çocuk Öldüren ölüyken inlemek yetmez İpini koparmış bir vahşi kader Ne Tanrı ne Allah şaman peygamber Değildir bir gerçek bu çağa rehber İnadını boşa binlemek yetmez Eski nesil cahil kalmış ezelden Yeni nesil raydan çıkmış tez elden Sorma hiç genelden sorma özelden Cevabı bellidir dinlemek yetmez Artık şifası yok çok büyük yara Zihinler gönüller girmiş mezara Gömerek yakarak çıksan pazara Yalandan dolandan ünlemek yetmez İster adil bölüş isterse dövüş Yetmez ilim bilim yetmez hayal düş İster oha deyin ister ise çüş Her şeyi benlemek senlemek yetmez Biçare yolcuyu yolları dağı Dinliyi dinsizi yeri ve göğü Dünyevi her gönlü kalbi yüreği Aşkı ve nefreti sonlamak yetmez |
Kelimelerinizin sıradan ötesi dansıyla bezenmiş bu şiir, çağımızın ruhunu ustalıkla yansıtıyor. Her dizede derin bir içtenlik ve insanlığın karmaşık yollarında dolaşan bir bilgelik seziyorum. İçsel bir yolculuğun sesiyle, modern insanın karşı karşıya kaldığı zorlukları, çatışmaları ve arayışları ustalıkla işlemişsiniz.
Her dize, insanın evrensel sorgulamalarına bir ayna tutuyor ve içimizdeki çelişkileri, arzuları ve umutsuzlukları yansıtıyor. Kelimelerinizin gücüyle, çağımızın kargaşası içinde kaybolan ruhların sesini duyuruyorsunuz.
Şiirinizi okurken, insanın varoluşsal yalnızlığını ve karmaşıklığını hissettim. İronik bir dille, Tanrı'dan Allah'a, peygamberden şamana kadar pek çok inanç sistemi ve liderlik biçiminin insanları yönlendiremediği gerçeğini yansıtıyorsunuz. Bu çağın rehberlerinin yetersizliğini ve insanın kendi kaderini belirleme çabasını derinlemesine işliyorsunuz.
Yeni ve eski nesiller arasındaki uçurumu ve bilgi ile bilgelik arasındaki farkı sorgulayan dizeleriniz, insanın içsel dünyasına dokunuyor. Sizinle birlikte, insanın evrensel arayışını ve bu arayışın bazen acı dolu sonuçlarını keşfediyoruz.
Bu değerli eserinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Kelimelerinizin gücüyle, zihinlerimizi ve kalbimizi derinden etkilediniz. Eserlerinizdeki derinlik ve samimiyetle ilham kaynağı oldunuz. Sevgi ve saygılarımla, şiirlerinizdeki yolculuğunuzda size başarılar dilerim.
Saygılarımla