Dönmektedir devri alem, Akmakta yıllar su gibi, Elli küsur yaşlarına, Gelmişim fırtına gibi, Dönüp de geriye baktım, Viraneler,keşaneler, Gözlerimden aktı yaşlar, Sağnak sağnak yağmur gibi.
Durduramam ben dünyayı, Elimle tutamam ayı, Kaybettiğim günler için, Dolaşsam bütün uzayı, Nefesin bittiği yerde, Pişmanlıklar çare olmaz, Bilirim ki bundan sonra, Yapmalıyım son duayı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DönmektediR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DönmektediR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Durduramam ben dünyayı, Elimle tutamam ayı, Kaybettiğim günler için, Dolaşsam bütün uzayı, Nefesin bittiği yerde, Pişmanlıklar çare olmaz, Bilirim ki bundan sonra, Yapmalıyım son duayı.
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. saygı ve selamlarımla.
dönmekte olan bir kainat ve içimizdeki yürektir....dua ile gir sende bu kul kapısından..en büyük niğmet duayı en başta bilmektir......dedirtti dizeleriniz.....çok beğendim eserinizi..yüreğinize sağlık üstadım.....