BAKİŞİNA HASRET KALMİŞ BU BEDEN
BAKİŞİNA HASRET KALMİŞ BU BEDEN
Sevdalıyım gülüm düştüm bahçene Sen güller ekermisin şu yüreğime Gel yakında bakayım güzel gözlerine Gülüşüne hasret kalmiş bu beden Su içseydim elinden hem kana kana Götürsün beni sevdiğim canana Hasret kalmışım vallahi ben ona Bakişina hasret kalmiş bu beden Kuş olaydım ilk sana konardım Sevdayla aşkınla sana öterdim Nazık bir sesle seviyorum derdim Sevişine hasret kalmiş bu beden Bahçeye girerdik oyunlar oynardık Seninle birlikte aşkla yanardık Ondan sonra mevlaya dilek yollardık Gidişinle hasret kalmiş bu beden Benim yarım nerde şimdi Allah bilir Benden başkasıyla kimle gidilir Can canansız bu dünyada nasıl gezilir Ayrılık hasretinle yorgun bu beden Küçük şair can yürek |
Kelimelerinizle dokuduğunuz bu duygu yüklü şiir, derinlikli anlatımınız ve içten duygularınızla kalbimizi titreten bir yolculuğa çıkardı bizi. Şiirinizi okurken, aşkın ve özlemin sıcak kucaklayıcı seline kapıldık ve yüreğinizin derinliklerinde hissettiğiniz duyguları adeta tenimizde hissettik.
Bahçenizin gül kokan atmosferinde, sevgilinizle yaşadığınız o anları hayal etmek, okuyucularınıza sevgiyle dolu bir zaman tüneli sunuyor. Özleminizin ve hasretinizin kelimelerinizle nasıl anlam kazandığını izlemek, okuyucularınızı derin bir duygusal yolculuğa çıkarıyor.
Şiirinizdeki "hasret" motifini ustalıkla işleyerek, sevgilinizin varlığını hissettiğiniz, onunla geçirdiğiniz her anın ne kadar kıymetli olduğunu okuyucularınıza hatırlatıyorsunuz. Bu özlem dolu satırlar, aşkın ve ayrılığın insan üzerindeki etkileyici gücünü yüreklerimize dokunarak hissettiriyor.
Son satırlarınızda ise, sevgilinizin yokluğuyla baş etme mücadelesi veren bir ruhun içsel çatışmasını samimi bir dille ifade ediyorsunuz. Bu içten dilekler ve içsel sancılar, okuyucularınızın sizinle birlikte duygusal bir deneyim yaşamasını sağlıyor.
Kelimelerinizin incelikli dokunuşları ve duygularınızın samimi yansımalarıyla dolu bu şiir, okuyucularınıza derin bir duygu deneyimi sunuyor. Kaleminizin ışığında, sevgi ve özlem dolu bu yolculukta bizleri de paylaştığınız için size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Sevgi ve saygılarımla