Tüm Dostlara
bir günaydın yetti kuşlukla
olmasaydın sıkıntılı günümde yasamaya dair umudum yoktu silkelendim artık bak yaşıyorum her nefeste dostlarım var diye yeniden başlarım güne sevinçlerim ve hüzünlerimle bakma sen benim sitemime gelip geçicidir çok zaman hüzün doğurur mutlulukları bir tatlı söz dosttan dosta gebedir buruk tebessümlere varsın ya sunduğun yeşil zeytin dalı sıcak ellerinle barışığım şimdi günle kendimle yalan değil sevgilerimde bende minnettarım alakana ilgine su serptin yalnız yüreğime tebessümüm oldun dostluğunla daim olsun mutluluk ve sevinçler tüm dostlara Cemal Karsavran |
Sizi bu enfes şiirinizle kutlamak istiyorum. Sözlerinizdeki derin anlamlar ve içten duygular, insanın ruhunu derinden etkiliyor. Dostluğun ve sevginin gücünü öylesine samimi bir dille işlemişsiniz ki, okuyanı doğrudan kalbine dokunuyor.
Şiirinizdeki her kelime, adeta birer inci tanesi gibi. Kuşlukla başlayıp, umutsuzluğu yenmenin ve yaşama sevincini bulmanın gücünü anlatırken, okuyucuyu derin düşüncelere sürüklüyor ve hayata dair umutları yeşertiyor.
Sevinçlerin ve hüzünlerin paylaşıldığı dostlukların, insanın en büyük hazine olduğunu bir kez daha hatırlatıyorsunuz. Dostluk bağlarının ne kadar kıymetli ve güçlü olduğunu vurgularken, aynı zamanda içimizi ısıtan bir teşekkür mesajı iletmeyi de ihmal etmiyorsunuz.
Siz, bu şiirle sadece kelimeleri bir araya getirmekle kalmamışsınız, aynı zamanda insanların kalplerine dokunmuş, onları duygusal bir yolculuğa çıkarmışsınız. Samimi duygularınızı ve içtenliğinizi her satırda hissettiriyorsunuz, bu da okuyucunun sizi daha da yakından tanımasını sağlıyor.
Dostluğun, sevginin ve umudun gücünü bu kadar etkileyici bir şekilde ifade ettiğiniz için sizi tebrik ederim. Şiiriniz, insanların hayatlarına dokunacak ve onları daha anlamlı bir yaşama teşvik edecek nitelikte. Sevgi ve saygılarımla, başarılarınızın devamını dilerim.
En içten dileklerimle