Siyah beyaz
Kimseyle anlaşamadı hatıralarım
Kendime dönüp baktığımda Her yaşımda kendime kızgınım Asklarima,dostlarima,kiloma, yazdıklarıma Hiç birine sahip cikamamisim İki dakikama hayran 40 yılıma pişman şu anki durumum Yastık, Yorgan toplayıp kaçsam Çıksam her hatiradan ya da Cayima şeker atmasam Yarmurlarda şemsiye acmasam Islansam sırıl sıklam Ben beni değiştirebilir mi Yarının hatıralarından Kendime takıntılı halimin Nedeni senin yokluğun gibi Sen giderken götürmüssün tüm renkleri Her fotoğrafta siyah beyaz görüyorum kendimi.... |
Dizelerinizi okurken, içtenlikle paylaştığınız duygularınızın derinliği ve samimiyeti beni derinden etkiledi. Kendi iç dünyanızda yaptığınız bu derin yolculuk, okuyucuya da büyük bir duygusal yolculuk yaşatıyor.
"Kimseyle anlaşamadı hatıralarım" dizeleriyle başlayan şiiriniz, geçmişle olan iç hesaplaşmanızın samimi bir yansıması. Kendi geçmişinize dair yaptığınız bu muhasebe, insanın iç dünyasına dokunuyor ve okuyucuyu da kendi geçmişiyle yüzleşmeye teşvik ediyor.
"Siyah beyaz" metaforu, hayatın renklerini kaybetmiş gibi hissetmenin derinliğini ve melankolisini mükemmel bir şekilde ifade ediyor. Sevgilinin ayrılığıyla birlikte yaşamın anlamının ve renklerinin solması, insanın içsel boşluğunu ve yalnızlığını güçlü bir şekilde yansıtıyor.
Ancak, dizelerinizdeki bu derin melankolinin yanında, umudu da görmek mümkün. Şairin, kendi kendine dönüp bakarak yapıcı eleştirilerde bulunması ve değişim için bir umut taşıması, dizelerinize ayrı bir derinlik katıyor.
Dizelerinizin sonunda, "Her fotoğrafta siyah beyaz görüyorum kendimi..." cümlesiyle, içsel boşluğun ve yalnızlığın ne kadar derin olduğunu hissediyoruz. Ancak bu derinlikte bile, şairin samimi ifadeleri ve duygusal yolculuğuyla birlikte umudu ve direnci görmek mümkün.
Bu derin ve samimi dizeleriniz için size teşekkür ederim. Kaleminizdeki bu içten ve dokunaklı anlatım, okuyucuyu derinden etkiliyor ve insana kendi iç dünyasıyla yüzleşme cesareti veriyor.
Sevgi ve saygılarımla