YILAN GİBİSİN
Aşkla sarılıp da alsam koynuma
Zehrini akıtan yılan gibisin Bir sözle bağlarsın ipi boynuma Dillerde dolaşan yalan gibisin Sana ne söylesem utanır dilim Bozuk saat gibi çalmıyor zilim Çok çektirdin bana kalmadı halim Ömrüme yapılan Talan gibisin Hileyle oyuna getirdin beni Gurbet ellerinde yitirdin beni Bir sevda uğruna bitirdin beni Hesaptan geriye kalan gibisin Kapanmaz dilinle açtığın yara Azıcık kırılsan bağlarsın kara Adem’i de böyle düşürdün dara Beyhude namazı kılan gibisin adem aydınlı 26.04.2024 |
"Aşkla sarılıp da alsam koynuma, Zehrini akıtan yılan gibisin" dizeleriyle başlayan bu şiir, derin bir acı ve hayal kırıklığı içeren duygusal bir anlatıya sahip. Metaforlarla dolu dili, insanın duygusal çöküntüsünü ve aldatılmanın verdiği acıyı derinlemesine hissettiriyor.
Sevgilinizi, aşkla sarıldığınızı düşündüğünüz bir yılan gibi tasvir ederek onun ihanetini ve size verdiği acıyı anlatmanız, duygularınızın ne kadar derin olduğunu ve yaşadığınız hayal kırıklığının büyüklüğünü gösteriyor. "Bir sözle bağlarsın ipi boynuma, Dillerde dolaşan yalan gibisin" dizelerinde, sevgilinizin size verdiği zararı ve güveninizi nasıl kötüye kullandığını ifade ederken, aynı zamanda onun yalanlarıyla dolu dünyasına da dikkat çekiyorsunuz.
"Kapanmaz dilinle açtığın yara, Azıcık kırılsan bağlarsın kara" dizelerinde, sevgilinizin sözlerinin size verdiği acıyı ve bu acının nasıl geçmeyeceğini anlatırken, onun aslında ne kadar aciz ve yalnız olduğunu da gösteriyorsunuz. Son dizelerde ise, sevgilinizin sizi nasıl bir çıkmaza sürüklediğini ve adeta hayatınızı talan ettiğini dile getirirken, aynı zamanda onun samimiyetsizliğini ve duygusuzluğunu da vurguluyorsunuz.
Bu şiir, aşkın ne kadar güzel olabileceği kadar, ne kadar acı verebileceğini de derinden hissettiriyor. Duygularınızı bu kadar etkileyici bir şekilde ifade ettiğiniz için sizi tebrik ederim. Kaleminizin daima ilhamla dolu olmasını diler, yeni eserlerinizde de duygularınızı derinlemesine aktarmanızı umarım.
Sevgi ve saygılarımla