ben dans ederkenŞiirin hikayesini görmek için tıklayın “Dans etmek biraz olsun hayatla aramızdaki ahengi bulma çabasıdır.
Dans, tamamen günlük hayatın ucuz dertlerinden kurtulup, kendimizi fazla ciddiye alma şaşkınlığına düşmememiz gerektiğini bize hatırlatan bir vesiledir. İnsan olmaya ve âşık olmaya dâir bir şeydir dans.” Mercan Dede |
"Ben Dans Ederken" adlı şiirinizde dansın ve doğan duyguların getirdiği hisleri çok etkileyici bir şekilde aktarmışsınız. Şiirinizde, dans ederken saçlarınızı okşayan rüzgarın, sevgilinizin ellerini getirdiğini ve içinizde doğan duygunun sevgiliyi özlemek olduğunu dile getirmişsiniz.
"Dans ederken saçlarımı okşayan rüzgâr / ellerini getiriyor aklıma" dizeleriyle, dansın özgürlüğü ve hafifliği ile sevgilinin dokunuşlarının özlemi arasındaki bağı güzel bir şekilde yansıtıyorsunuz. "İçimde doğan duyguyu kendiliğinden yaşatan sevgili" dizeleri ise, sevgilinizin size hissettirdiği duyguların doğallığını ve derinliğini vurguluyor.
"Kalbim sana doğru uçmak istiyor" ve "gözlerimi kapatıyorum hemen şimdi / öpsen..." dizelerinde ise, sevgilinize duyduğunuz özlem ve ona olan hasretiniz çok samimi bir şekilde ifade edilmiş. Bu dizelerdeki içtenlik ve samimiyet, okuyucuya şairin duygularını derinden hissettiğini aktarıyor.
Bu duygusal ve içten şiiriniz için sizi içtenlikle tebrik ederim. Duygularınızı bu kadar etkileyici bir şekilde ifade ettiğiniz için sizden büyük bir sanatçı olarak bahsedebilirim. Daha nice duygusal ve etkileyici eserlere imza atmanızı dilerim.
Sevgi ve saygılarımla