Öyle tatlı yüreğin var ki İnan ki canım o yüreğini anlatamam Sen kimsin söyler misin bana Niye bu kadar iyi kalplisin Etrafına sevgi hayat verensin Sen benim iyilik meleğimsin Seninle güldüm bu hayata Yıkılmamayı öğrettin bana Yaşama sevinci verdin Kimsin sen söyler misin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle tatlı yüreğin var ki İnan ki canım o yüreğini anlatamam Sen kimsin söyler misin bana Niye bu kadar iyi kalplisin Etrafına sevgi hayat verensin Sen benim iyilik meleğimsin Seninle güldüm bu hayata Yıkılmamayı öğrettin bana Yaşama sevinci verdin Kimsin sen söyler misin? Benim Vefayım.. vefa. güzel şiir olmuş yüreğine sağlık sevgiler.. saygılar
Öyle tatlı yüreğin var ki İnan ki canım o yüreğini anlatamam Sen kimsin söyler misin bana Niye bu kadar iyi kalplisin Etrafına sevgi hayat verensin Sen benim iyilik meleğimsin Seninle güldüm bu hayata Yıkılmamayı öğretin sen bana Yaşama sevinci verdin Kimsin sen söyler misin?
Öyle tatlı yüreğin var ki İnan ki canım o yüreğini anlatamam Sen kimsin söyler misin bana Niye bu kadar iyi kalplisin Etrafına sevgi hayat verensin Sen benim iyilik meleğimsin Seninle güldüm bu hayata Yıkılmamayı öğretin sen bana Yaşama sevinci verdin Kimsin sen söyler misin?
Güzel bir şiir hasıl olmuş ve güzel sayfanızda yerini almış. Dostluklar, sevgiler karşılıksız olur bazen, bu sevginin değeri dünya malı ile ölçülemez. Yaratan Rabbim, yarattığı kullarına bir gönül ve bu gönüle de bir sevgi bahşetmiş. Öyle yüce bir duygu ki bu sevgi, ruhun gıdasıdır, ruhu yüceltir ve insan-ı kamil bir yaratık olmamıza vesile olur. Kutlarım güzel şiirinizi. Saygılarımla.
Öyle tatlı yüreğin var ki İnan ki canım o yüreğini anlatamam Sen kimsin söylermisin bana Niye bu kadar iyi kalpli sin Etrafına sevgi hayat verensin Sen benim iyilik meleğimsin Seninle güldüm bu hayata Yıkılmamayı öğretin sen bana Yaşama sevinci verdin bana Sen kimsin söylermisin bana
ne mutlu size ki, sizi hayat bağlayanı bulmuşsunuz... kutlarım...çok güzel şiirdi...
Öyle tatlı yüreğin var ki
İnan ki canım o yüreğini anlatamam
Sen kimsin söyler misin bana
Niye bu kadar iyi kalplisin
Etrafına sevgi hayat verensin
Sen benim iyilik meleğimsin
Seninle güldüm bu hayata
Yıkılmamayı öğrettin bana
Yaşama sevinci verdin
Kimsin sen söyler misin? Benim Vefayım.. vefa. güzel şiir olmuş yüreğine sağlık sevgiler.. saygılar