Seçim zamanına bırakırsan işlerini, Acımazlar Çekerler fırıldak fişini, Yalan yalan nereye kadar bilseydin işini, Reklamlara, eğlencelere, heykellere gitti paralar, Bu gidişin sonu geldi artık, Istanbullu seni paralar. Yılları ye, seçim zamanı göz boya gelsin oylar, yerlerse. 200224
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YERLERSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YERLERSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dolusu teşekkürler, saygı değer üstadım. Kelimeleriniz, gönül bahçemizi ne güzel süsledi. Şiirin sıcaklığıyla yüreğimizi ısıttınız. Selam ve saygılarımla
ne güzel söylemişsin şairim seçim zamanı geldi ıikibin yirmi dört emekli yılı ilan edildi.. parmağı yüksüklü bir zaat çay simit hesabıyla başa geldi şimdi kimsenin aklı yetmiyor oğullarını n kızlarının hesabına...
o şahıs filistinlilere sahip çıkıyor sözde,, ama mitinginde açılan isarille ticaret son bulsun yazan pankart toplanıyor apar topar... neden israille ticaret biterse Bilal in gemileri ne ook yesin
ya sevgili üstadım sen istanbul diyorsun ben memleketim ülkem diyorum bilmem haberiniz var mı konya ovasının tarlalarını israilliler kiraladı orda üretilen her ürün hayfa limanına gidiyor. kırıkkaleliyim ben yahşihanlı hemde ve benim ilçemin topraklarını katarlı katırlar satın aldı biliyormusunuz...
şiir hece tarikat yurtlarında çocuklara tecavüz bir kereden bir şey olmaz ya da o çocukların rızası vardı...
ustam seviyorum kaleminizi ama bir tavsiyem olacak size A teve a haber kanalları dışında yayın yapan tv kanalları var az biraz da onları izleyin lütfen
Emekliler tecrübeli cahil çocuk değil, Kötü günleri görmüş hadsiz, vefasız değil, Gavurların, hainlerin oyanlardan habersiz değil, Kötünün iyisini seçer, kimse hatasız değil, Her kes haddini bilsin emekli vatan satan değil. Din, Vatan, Millet düşmanlarına oyun ooo su yooook.