Ne zaman gözünün içine baksam Gözün hep yaşlı anneciğim Hep ağlıyorsun, Neden.
Ben miyim sana acı veren Ne yapıyorum ki sana Seni sevmekten başka Boynuna sarılıp anneciğim demekten başka Yüzlerini öpmekten başka Yüzünü daha fazla öpeceğim Kokunu daha fazla alacağım Alacağım da Yüzümdeki maske olmasa..
Babam da üzgün Ağlamıyor ama üzgün İçi kan ağlıyor belli Bana sarıldıkça Hıçkırıklarını duyuyorum yüreğinin Babamda ağlıyor anne Neden.
Nedenini bir bilsem Sizi ağlatanı bir bilebilsem Gücüm yetmiyor. Halsizim, yorgunum Vurup kıramam ama Sizi ağlatanı bir bilsem Isıracağım süt dişlerimle Isıracağım da Yüzümdeki maske olmasa.
Doktor amcalar konuşuyorlar aralarında Kanser,son safha,ölüm Ne demekse Hiç birini anlayamadım anne Anlayamadığı bir şeyde Benim niye saçım yok Senin var upuzun, Babamın var Benim yok. Burada kimsenin yok.
Beni eve göndereceklerini söylediler Sevindim biliyor musun Koynunda yatabileceğim artık Uyuyabileceğim babamla aranızda Karanlıklarda Sana sarılıp korkmayacağım. Seni öpeceğim yanaklarından Öpeceğim de Yüzümdeki maske olmasa.
Yine karanlıktayım anne Ne sen varsın yanımda ne babam Korkmuyorum ama Özlüyorum sizleri. Her gün yanımdasınız biliyorum Elinde güllerle Her gün okşuyorsun beni Her gün ağlıyorsunuz babamla Yüzümdeki maskeyi aldılar biliyor musun Sancılarım da dindi
Geldiğinizde sarılmak istiyorum boynunuza Doya doya koklamak istiyorum kokunuzu Babamın yüzüme batan sakallarını yolmak Güçlü kollarına tutunmak istiyorum Sizi öpmek istiyorum anneciğim Doya doya öpeceğim. Öpeceğim de Üstümdeki toprak olmasa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüzümdeki Maske Olmasa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüzümdeki Maske Olmasa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben miyim sana acı veren Ne yapıyorum ki sana Seni sevmekten başka Boynuna sarılıp anneciğim demekten başka Yüzlerini öpmekten başka Yüzünü daha fazla öpeceğim Kokunu daha fazla alacağım Alacağım da Yüzümdeki maske olmasa..
aman efendim ne yaptınız gözyaşlarımı tutamadım bu gerçekten çok ÖZEL bir çalışma böyle birşey olamaz ...şiir çok güzel ama çok acı ve gerçek... yürekten saygılar beyaz kurdele olmazsa olmaz bence ve nasıl bir şire olur bilmiyorum ben beyaz karanfiller bırakıyorum sayfanıza tekrar tekrar tebrikler yazan duyarlı yüreğe sağlık
:( Alsam çocuk o yüzündeki maskeyi, kurtarsam seni bu zindandan, çare olsam derdine ya da bir parça paylaşsam acılarını o zaman biraz diner mi bu çektiklerin...
Ya da oturup ağlasam bir çocuğun yaşadıklarına...
Anlamlıydı,güzeldi, bir başkaydı şiir. Kaleminize ve duyarlı yüreğinize sağlık...
Ibrahim bey önce resime baktim sonra bir kac dize okudum ve ürperdim, yarin tekrar dönecegim bu siire, Allah bütün sifa bekleyenlere acil sifalar versin, Duyarli yüreginizi kutlarim ama siirin tamamini simdi okumaya cesaretim yoktu. Sevgi ve saygilar. Yarin tekrar okuyacagim.
gecenin bu sahatinde içimi acıttın üstat çocuk yüregiyle acıyı anlatmak kolay degil unlar gibi yaşamak dahada zor umudumuz olan çocuklarımızın gelecegi için günümüzden fazla bir şey yapamıyoruz ne yazkki ülkemizden yeterince hizmette göremiyorlar elbette çocuklarımız onların göz yaşına canımızı veririz unların mavi gülmesi umduyla duyarlı yüreginizi yürekten kutluyorum güzel insan...
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutlarım.
Saygılar...