(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öyle işte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öyle işte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değmeyecek kelimesini iki anlamıyla da düşününce daha bir anlamlı oldu sanki okuduklarım.
Zaman zaman çok kişide olagelen bir durumdur, normaldir. Ve her iki durumda da değmiyor. Sinirlenmek ve küfürlü sözler söylemek insanın yanına caba olarak da kalıyor üstüne üstlük.
Ama bu yolu seçenler de var tabii özellikle de trafikte.
Bu arada sevgili Larminanın yorumunu çok beğendim bunu da belirtmek istedim. Onunla aynı düşüncedeyim. Biz şarkılarımızı söyleyelim, güzel dostlara merhaba diyelim en güzeli Çünkü herşey geçiyor bu hayatta .. Bizler bile geldik geçiyoruz Değmiyor
Evet değmiyor biliyorum da öyle anlık yazdım Ben yazıp paylaş tuşuna basınca bir anda günlük güneşlik olan hava karardı. Gökgürültüsü, şimşek, dolu, yağmur öyle böyle değil. Çok kezdir oluyor böyle gökyüzü sanki içim oluyor. İçim de gökyüzü... Önyargı ile yaklaşmıyorum kimseye Ama, fakat, lakinler dağ oluyor sonra üzerime üzerime....
Avaz avaz söyleyelim şarkımızı Kırmayalım kalemi İncitmeyelim inci tanesi dostları...
Var olasın hep iyi geliyorsun Hissettim sevgiyi yolladım bissürü...
Bazen hak ediyorlarda işte Biz kendımıze yakıştıramıyoruz Değmez canım hiç değmez Onun yerine şaŕkılar söyleyelim sevdiğimiz şiirlerle dertleşelim sen ben gibi Dostların gelmeli biz gibii
Tebrikler Sevgiler canım
Larmina tarafından 22.2.2024 13:39:33 zamanında düzenlenmiştir.
Değerli şairim koca koca insanlar gerçi insan demek bile gerekmez kendilerini bir şey sanıp kişileri aşağılayarak bipli sözcüklerle onları ezdiğini zannedenler gerçekte kendileri ezilmektedirler gün gelir öğrenirler tebrikler güzel dörtlük kalemin daim ilhamın bol olsun kal sağlıcakla
hayat çok kısa hep geçeceğiz engebeli yollardan lakin susmakla insan kendine zarar verir içinden gelenleri haykırmak lazım boş bir kağıda ya da rahatlayacağın bir yere zamanla bakacaksın ki üzüldüğüne hiç değmezmiş suyu akışına bırakmak lazım bekleyen su yosun tutar rengi değişir tadı değişir biyolojik yapısı değişir oysa en kıymetli kendimiz değil miyiz ona iyi bakmak sevmek önceliğimiz boş ver şairim sen her şeyden daha değerlisin bir benzerin yok daha düşünsene...
hüzünleri sıkıntıları silkele gitsin yenilmiş yıkılmış değilsin yüreğin kalbin pırıl pırıl parlarken gülümse ve yola devam et bence
Bazen ben de öyle. Öyle oluyor ki tüm geçmişe geleceğe sövmeyi isteyecek kadar doluyor dilim. Oysa edebimden argo kelime ağzına almayan biriydim. İnsanlara karıştıkça huy değişiyor. Bu nedenle kimlerle görüştüğümüze dikkat etmeliyiz.
Çok sinirlendiğimizde ölçümüz olmalı. Ben de bazen dolu dolu küfretmek istiyorum. Öyle olduğumda, "peki bu kimin hâleti?" diyorum. Kimi örnek almalıyız? Bize öfkelendiğimizde örnek olması gereken kim?
Peygamberimiz öfkelenince ne yapmış? Nasıl davranmış? Onu hatırlamaya çalışıyorum. Öfkemi kontrol etmeye çalışıyorum.
Sonra, diyorum ki öfke kimşn hasleti? İblisin... onun gibi mi olmalıyım? Nebi gibi mi? Kim bana örnek olmalı? İlk öfkesine yenilen kim? Kâbil... Öfkesini yenemediği için kardeş katili oldu. Öfkem beni kötülüğe sürüklememeli. Öfkemi çıkartmaya değil, öfkemi dindirmeye uğraşmalıyım. Efendimiz aleyhissalâtu vesselâm öyle yapmış.
Öfkelenince kendime biraz süre tanıyorum. Çünkü hemen tepki verirsem pişman olacağım şeyler yapabiliyorum.
Öfke şeytandandır. Bizim huyumuz şeytani değil rahmani olmalıdır.
Karşılaştığımız sorunları daha sakin halletmemiz gerekir.
Zaman biliyor musunuz; en iyi ilaç. Bir miktar bekleyince öfke de geçiyor. Daha sakin daha adil düşünüyoruz.
Allah kalbinize sükunet versin. Sevgi ve saygımla...