Kalemim konuştu yine bak sevgilim şarkıların her mısralarında hüzün var nasıl/da yalnız yüreğim. Gözyaşlarım sessizce akıyor yüreğime. Aynaya baktığımda hayallerimin yıkıldığını görüyorum. zavallı kolu kanadı kırık bir yüreğim.
Gözlerimi kapattığımda senin kollarında olduğumu hissediyorum. Bak her şarkı dinlediğimde seni yaşıyorum. Yine ağlıyor gözlerim yine yalnızım gece boyu.
Gelipte görmezsin isyankar bakışlarımı dinler misin ? beni teselli verir misin? yüreğime tekrar sarar mısın? ellerini bakar mısın? karanlık gözlerime.
Offofff! hüzünlü şarkılar ne çok etkiliyor beni sende benim gibi misin bilmem ama bana koyuyor haykırılan nağmeler.
Sessizlik istiyorum her zaman ki gibi herşeyden uzak uçsuz buçaksız yere gitmek ve.. sadece seni anımsamak istiyorum hüzün kokan şarkılarda.
Bitmeyensin bende dönüşü olmayan bir limandayım ve.. gidiyorum bir daha dönmemek üzere sevgilim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞARKILARDA DİNLEDİM SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞARKILARDA DİNLEDİM SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içten selam sevgimle
günaydın