(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖY GÜZELİYDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖY GÜZELİYDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Köy güzeli, gönlünde kalan güzel duygularını aktarmış güzel sayfasına.Kutlarım güzel şiiriniz. Köyüme ait bir dörtlük geldi şu anda aklıma, sayfanıza bırakıyorum.
"Yeşili guşanmış, al'ın üstüne. Tereyağı dökmüş, balın üstüne. Eğer yarim geçtiğini bileydim. Gül yağı dökerdim yolun üstüne.".........EMİRDAĞ/Suvermez köyü.
Her sabah cıkardı yol kenarına Belki gelir diye beklerdi Sevdigi icin dualar ederdi
Köy güzeliydi onu adı Gözlerinde belliydi mutsuzluğu İcinde yaşatırdı o sevgisini .....köyümün kokusunu çektim adeta, çeşme başlarını hatırladım ,cep telonsuz ucu yanık mektupları, gizli masum aşkları teşekür ederim yaşattığınız için
Ana.............Ben bu kızı görmemişim............. Her köyün bir güzeli olur adettendir de,en güzeli olmak için yarışır kızlar.Hayin musluklar icadedilmeden önce çeşme başları olurdu.Kızlar serpilirdi gönlünce,hani?
Eskiler ne derdi ? Bilmukabele...Selam,saygı...
hyazici58 tarafından 9/26/2008 12:05:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
hyazici58 tarafından 9/26/2008 12:06:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Yeşili guşanmış, al'ın üstüne.
Tereyağı dökmüş, balın üstüne.
Eğer yarim geçtiğini bileydim.
Gül yağı dökerdim yolun üstüne.".........EMİRDAĞ/Suvermez köyü.