(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARABBİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARABBİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Kadir gecesinde eller açılır semaya Huzur içinde yetiştirdin bizi Bayrama Bolca sevgi işledin fıtratımıza Şükürler olsun YARABBİM sana
Tek aşkımız sensin gerçek anlamda Yer almak isteriz cennet mekanda Yalandır servetler fani dünyada Canları adadık YARABBİM sana..."
Eller dua dua Yaradana muhatap olmuş,şükürler içinde şimdi...Ya Rabbimiz,gönlümüzden tüm nefret ve çirkinlikleri attık,sevgiye dair ne varsa koyduk bolca yerlerine...Sevgiyi besledik Rahmetinin alemi sardığı günlerde...mayalarımzdaki sevgiyi bolca koyan Sendin...Biz o sevgiyi tattıkça,Sana Sana tüm gelmelerimiz...
fanilere dair tüm aşklar yalandı...Kulluğumuz Sana...Akıp kaybolan tüm sevmeler yalandı aslında...Mecnunun aradığı da buydu aslında...Nice canlar adandı Senin uğrunda,savaşlarda ve servetlerimizi Senin yoluna koyuşlarda...
Bizleri de yakarışlarınıza ortak edişlerinizeydi teşekkürlerim...tercüman oluşlarınızadır gecenin Kutsallığına duyduğumuz özlemin dillendirişlerinde tebriklerim...selamlarımla...Gecenizi Kutlarım,dizeleriniz tadında...
Kadir gecesinde eller açılır semaya Huzur içinde yetiştirdin bizi Bayrama Bolca sevgi işledin fıtratımıza Şükürler olsun YARABBİM sana
Tek aşkımız sensin gerçek anlamda Yer almak isteriz cennet mekanda Yalandır servetler fani dünyada Canları adadık YARABİM sana Harika ve de anlamlı bir şiir. sizi ve şiirinizi yürekten selamlıyorum. Saygı ve hürmetlerimle.
Kadir gecesinde eller açılır semaya Huzur içinde yetiştirdin bizi Bayrama Bolca sevgi işledin fıtratımıza Şükürler olsun YARABBİM sana
Tek aşkımız sensin gerçek anlamda Yer almak isteriz cennet mekanda Yalandır servetler fani dünyada Canları adadık YARABİM sana ****************** çok samimi duygulalaral kaleme alınmış bu şiirde hiç abartma yoktu samimi içten ve yalındı... alçak gönüllü bir ruh haliyle sadece yürektekiler gökülmüş mısralara... işte şiir zaten samimiyettir ki derdini anlatsın...
bu şir diğerlerinden çok daha farklıydı şiir dostu... sevgilerle saygılarla kalınız...
Tek aşkımız sensin gerçek anlamda Yer almak isteriz cennet mekanda Yalandır servetler fani dünyada Canları adadık YARABİM sana GÜZELDİ..BAYRAMINIZI ŞİMDİDEN TEBRİK EDİYOR SAYGILAR SUNUYORUM..
Huzur içinde yetiştirdin bizi Bayrama
Bolca sevgi işledin fıtratımıza
Şükürler olsun YARABBİM sana
Tek aşkımız sensin gerçek anlamda
Yer almak isteriz cennet mekanda
Yalandır servetler fani dünyada
Canları adadık YARABBİM sana
-çok güzeldi...