(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haiku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haiku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin her zaman ki gibi yine anlam dolu bir şiir okudum kaleminizden nice şiirlere inşallah Sonsuz saygılarımla Hayırlı cumalar dilerim
Değerli şairim sayfanızda her zamanki gibi anlam ve içerik bakımından mükemmel bir eser okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Unutma sen yaz Hatırlanır bahar yaz Vurunca ayaz... yorumla
Bu dizeleri şairin yaşadığı bir ayrılığın acısını dile getirdiği bir şiirin son kıtası olarak yorumlayabiliriz. Şair, sevdiği kişiye unutulmamasını, yaz geldiğinde baharın güzelliğinin hatırlanmasını ve kışın soğuğunun onları ayırmasına izin vermemesini söylüyor. Şair, aşkın mevsimlere bağlı olmadığını, ancak mevsimlerin aşkı etkilediğini vurguluyor. Şiirin sonunda ise yorum yapmaya davet ediyor, belki de sevdiği kişinin ona geri döneceği umuduyla.
şairler asla ölmez
Hep canlı kalır
Dostun kaleminden yine çok güzel bir haiku okudum. Tebrikler yürek sesine. sevgiler. saygımla...