(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haiku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haiku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eşitliği sorgulamıyoruz ve fakat adalet yok ise hayat gerçekten de kof. Bu anlamda farkındalık oluşturan dizelerdi. Kaleminiz daim olsun dilerim. Saygı ve selamlarımla.
Sefalet, vicdan ve merhametin olmadığı her yerde maalesef fazlası ila var. Şiiriniz için tebrik ederim Yüreğinize kaleminize emeğinize sağlık Nice kalıcı şiirler diliyorum