(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SAHTE KABADAYI * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SAHTE KABADAYI * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her eline tesbihi alan, üstüne takım elbise giyip sokaklrada caka atan, kendisinin dediğinden başkasının dıoru olmadığğnı düşünerek kendini adam sanan o kadar çok eşek var ki ( Bu eşeklere kaheret olacak ama) Anlayabilecekler mi acaba bu dediklerinizin ne anlama geldiğini ve düzletme yoluna gidecekler mi dersiniz
Ama hiç sanmıyorum. Çok güzeldi gülümsetirken de düşündürdü bizleri.
Üstadım saygılar çok güzel dile getirmişsiniz duygularımızı.Takım giyen ağa oldum sanıyor,ağada neyse kendini nimetten sayıyor..Yüreğinize sağlık teşekkürler...
Sonunda attı bak, tepemin tası. Ne oldu uzandın, sarıldı kaşın. Kızdırmaya gelmez, garip yoldaşı. Kendini garibin, hamisi sanır. Sana bu diyardan, gitmesi kalır.
Güle güle yabancı, nişanını sildirme.! Bir daha´ya, postunu´da deldirme.!
______________
Bismillahirrahmanirrahim.........böylesini de ilk kez görüyorum........maşallah.......evet baya yıkmış,düz gitmiş kalem ama çok beğendim..............günün şiiri seçebilseydim keşke......... ya da en etkili şiir............dondum kaldım...........enfesti........defalarca okudum okuyacağımda.......
Ama hiç sanmıyorum. Çok güzeldi gülümsetirken de düşündürdü bizleri.
Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize