Hani sen de kızıyordun eskiden Mevsim hazan oldu haberin var mı Elbet olacaktı sonunda giden Vakit saat doldu haberin var mı - Hatırlarsın bize duyuyordu kin Ağzı aynı konuşsa da velakin Kabul etmez “Türk’üm” demezdi lakin Ederini buldu haberin var mı - İdüğü belirsiz bilinmez gizdi Dümen çevirirdi Ali Cengizdi Karanlık biriydi esrarengizdi Aşikâre oldu haberin var mı - Hani biliyorsun çok eskidendi Hani ava giden avlanır dendi Mevlüdü okundu helvası yendi İzleri kayboldu haberin var mı - Bilirsin hinoğlu hindi vesselam Asla gözükmedi sindi vesselam Sonra dört kolluya bindi vesselam Ecel çıkıp geldi haberin var mı - Ortalarda görünmezdi kendisi Perde arkasından gelirdi sesi Kepeği tükendi bitti nefesi En sonunda öldü haberin var mı - Suat Zobu
DOSTLARDAN / Sonsuz teşekkürlerimle
Öyle konuşurdu sanırdın adil İnanır ederdin ermişe dahil Devasa tırpanı vurdu Azrail Dilim dilim dildi haberin var mı ? ..... desert water
Gider iken iyi anılmadıysa, Kesin toplamıştır geçmeyen parsa. İki metre etmez kabrinde arsa ...... neneh.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haberin Var mı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haberin Var mı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu aralar telaşlıyım yine. Bir türlü bitmedi evdeki tadilat işleri. Ama geçte olsa okudum bu güzelliği. Günümüzün koca ustası, filozofu Gardaşım benim. Öperim gözlerinden.
İnceden inceye bir güzel dokunuşlarla yermek hicvetmek ne güzel… Bu güzel şiirin usta kalemini tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum… Değerli üstadım yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık… Selam ve saygılarımla esenlikler diliyorum..
Çok teşekkür ederim üstadım.. Büyük onur verdiniz. Çok mutlu oldum. İyi ki varsınız. sağ olun. Aman aman bir tanısaydınız! ........... ........... Valla
İyi ki tanımadınız boş ver. En derin selam ve saygılarımı gönderiyorum. Sağlıklı günler dilerim.
Ömrü güzel olası Anadolu'm canı üstat; Dönen devran dönerken döndürür ve söndürür, hatırlayan olur ise bir nesil... Gerisi de bıraktığın mirasa bağlı... Ektiği kadar, Kaleminize yerginize sağlık.
"Hatırlarsın bize duyuyordu kin Ağzı aynı konuşsa da velakin Kabul etmez “Türk’üm” demezdi lakin Ederini buldu haberin var mı...S.Z."
Okuyunca bir ferahlık geldi içime şu helvasını yediğimiz o mu ki diye, anladım ki başka bahara kalmış gibi. istediğim yerden bir güzel şiirdi. okuması doyumsuz. tebrikler ve de saygılar sunuyorum...
İnşallah çok yakın zamanda. Yüce Allah'ım o günleri gösterir inşallah. Çok teşekkür ederim abi.. Her zaman büyük onur verdin. Çok mutlu oldum. İyi ki varsın. sağ ol.
En derin selam ve saygılarımı gönderiyorum. Sağlıklı günler dilerim.
Bir türlü bitmedi evdeki tadilat işleri.
Ama geçte olsa okudum bu güzelliği.
Günümüzün koca ustası, filozofu Gardaşım benim.
Öperim gözlerinden.