Okuduğunuz şiir 24.9.2008 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Memleket manzaraları=BİR KADIN FOTOĞRAFI
Kirli çöp tanklarına uzanan nazik eller Titriyor kesilince atılmış kırık camdan Çember ucuyla sardı, ah bile demez diller Bilir ki azar duyar boş dönerse adamdan
Bisiklet tekerinden yapılmış büyük çek çek Yamalıklı bez ile kapanmış dört tarafı Hayatla kavgası var belli ki bitmeyecek Gözlerimde yer eden bu kadın fotoğrafı
Katı atık topluyor her gece sokaklarda Onun çalışma yeri devrilmiş çöp bidonu Aklanmış saçlar sarkar kırışmış şakaklarda Mutludur arabaya doldurdukça naylonu
Sırtına sarıvermiş yavruyu sıkı sıkı Sanki söz dinler gibi sesi çıkmaz bebeğin Öylesine masum ki çıkmamış daha kırkı Mikropla başı dertte bu küçük kelebeğin
Öylesi neşeli ki dolunca arabası Şükür diyor bu günde ekmeği verdi Tanrı İnceden bir sigara tüttürmek tüm sefası Sabaha sıcak çorba içebilecek gayrı
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bisiklet tekerinden yapılmış büyük çek çek Yamalıklı bez ile kapanmış dört tarafı Hayatla kavgası var belli ki bitmeyecek Gözlerimde yer eden bu kadın fotoğrafı
.............
yokluk yok olmak nedir...bunu yaşamayan eminim bilemez.....
Muhteşem dizeleri ve o geniş yüreğinizi kutluyorum hocam örnek alınası kaleminiz asla susmasın saygılarımı ve selamlarımı yolluyorum sevgili hocam sinop tan selamlar...
Sayın Neslihan Yazıcılar'ın eleştirisini haklı görüp hemen değiştirmiş şair o mısrayı. Doğru yapmış. Sayın Yazıcı'ya dikkati ve Sayın şaire de eleştiriye açık yüreği için teşekkürler. Sayın chaotica'nın yorumunu da dikkate değer bulduğumu söylemeliyim doğrusu. Teknik açıdan mükemmel bir hece şiiri. Bugünün çift kurdelesini bir hece şiiri aldığı için çok mutluyum. Eklenen resimdeki kadın sırtına bebek saracak yaşta görünmüyor diye eleştirecek değilim. Belki torununu sırtına sarmıştır. Şaire tebrik ve saygılarımı sunuyorum.
Makman tarafından 9/25/2008 10:10:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
Gerçekten çok yerinde bir konuya değindiyiniz için teşekkür ederim. İşyerinde oturduğum yerden her gün seyreder içim acırdı. Sonra onların acınacak bir durumları olmadığını zamanla öyrendim. El açan dediğinizz gibi duygu sömürüsü yaparak yardım almak dilenmek veya bedenlerini kullananlara ne demeli. Veya kendi çıkarları uğruna sandalye sevdalılara halkını bir lokma ekmeğe nuhtaç edenlere....................o kadr söylenecek çok şey var ki nereden başlayacağını bilemiyor. Onun için bunlar en az diğer meslekler kadar şerefli alın teriyle kazanan ve onları bence bu sağlıksız ortamda ekmek paralarını bu yolla çabalayanlara saygı duyuyorum. Ben de işyerinde toplanan naylon ve kartonları veriyorum...Bende size rengarenk kurdelalar yoluyorum .Sevgiyle . Saygıyla...
mükemmeldi hocam duygulanmamak işten değil acı çok acı ama malesef hayatın gerçekleri utanılması gereken fotorafta ki değil bu düşürenler utanmalı tebrikler harika yazılmışşşş
Öylesi neşeli ki dolunca arabası Şükür diyor bu günde ekmeği verdi Tanrı İnceden bir sigara tüttürmek tüm sefası Sabaha sıcak çorba içebilecek gayrı
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
AKŞAM ÜSTÜ HÜZÜN OTURDU MAHKUM SANDELYESİNE ÖYLE GÜZEL BİR KONUYA DEĞİNMİŞSİNİZ Kİ..AYNI DRAMI BENDE YAŞADIM,ÇUVALDAN ARABASINA EKMEK TOPLAYAN YAŞLI KADINI GÖRÜNCE ,İNSANLIĞIMDAN UTANDIM.VE İLK ŞİİR DENEMEM O ZAMANLAR OLMUŞTU.ÇUVALDAN ARABA DİYE...O KADAR ETKİLENDİMKİ MANZARA KARŞISINDA DUYGULARIMI DİZELERE DÖKEBİLDİM ANCAK..AMA SİZİNKİ ÇOK DAHA GÜZEL OLMUŞ USTA FARKI ...KUTLARIM YÜREĞİNİZ VE KALEMİNİZİ..SAYGILARIMLA..
Bir ses var içimde acılar içinde kafiyeler de, bir ses var ülkemde bağırıyor kan ağlıyor sessizce... Tebrikler gönül dostu duyarlı yürekler, kalemler susmadıkça, acılar susacak. Yüreğinden sevgi eksil olmasın, saygılar
Konunun kurgusu fevkalade başarılı. Seçilen fotoğraf doğru ve konuya katkısı kaçınılmaz. Şiirde edebi ölçüler ve kurallara dikkat edilmiş. Duru, sade bir dil seçilmiş. Dolaysısyla her kademeden okuyucuya hitap ediyor olması şiiri gerçekten başarılı ve seçkiye layık kılmış. Şaire, şiire, kurula ve okuyanlara selamlar, tebrikler, saygılar.
Ülkemizin yaşanan gerçeğine duyarlı bir bakış.Yaşamın hergeçengün zorlaştığı ülkemizde kadınlarımızın şartlarıda giderek ağırlaşıyor, bu şartlarla uzaktan yakından ilgisi olmayan ve bu insanların yaşamları üzerinden politika yapan kadın kuruluşları vs vs........ bu resim karesinin neresinde acaba.....Günün şiirini ve şairini kutluyorum yazan yüreğe sağlık.
Coşari beyefendi öncelikle kutlarım ve sırasıyla derim ki tema oldukça sosyal bir o kadar gerçeğe dokunan ve epeyce de önemli ki o kadın ben o kadın anne o kadın kardeş o kadın eş o kadın evlat ve daha bir çok şey.Sosyal siyasal ekonomik bir çok neden yatar o fotoğrafın altında.İrdelenmesi gereken önemsenmesi gereken çok etken var.Sizinde takdir buyurduğunuz gibi kalemim dik yorumumda dik olacak çünkü söyleyeceğim çok şey var şiirinize tema olan hakkında.Şimdi hemen çıkmak zorundayım gece sayfanızı tekrar ziyaret etmek niyetim.
Öylesi neşeli ki dolunca arabası Şükür diyor bu günde ekmeği verdi Tanrı İnceden bir sigara tüttürmek tüm sefası Sabaha sıcak çorba içebilecek gayrı
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
HOCAM ÇİFT KURDELEYİ HAK EDEN ŞİİR SİZİ ALKIŞLIYORUM..
"Sırtına sarıvermiş yavruyu sıkı sıkı Sanki söz dinler gibi sesi çıkmaz bebeğin Öylesine masum ki çıkmamış daha kırkı Mikropla başı dertte bu küçük kelebeğin
Öylesi neşeli ki dolunca arabası Şükür diyor bu günde ekmeği verdi Tanrı İnceden bir sigara tüttürmek tüm sefası Sabaha sıcak çorba içebilecek gayrı"
Çifte kurdelayı en başta tebrik ederim.
Umarsızca ve duygusuzca artıklarımızın semirttiği çöplerde Yeşeren canların kadın yüreğinde, yürekten ziyade kadın ellerinde, Dilenmesinin şair hassaslığında dizelere dizilmesiydi...
Gündelik yaşamda sıkça rastladığım hatta her iş çıkışı gördüğüm ve dostane selamlaşır olduğum kadınlar. Ve incitmekten korktuğum için fotoğraflayamadığım kadınlar.
İçerik olarak çok iyi, şiir biraz daha işlenebilir kanısıyla başarılar diliyorum.
Sosyal şiirler bir toplumun yaşam standartlarını gösterir ve adaletsiz yanını...
Toplumsal sorunların en başka gelen sıkıntılrından birisi yoksulluk.Bir de kadın olmak ve diğer sıkıntılarla birlikte yoksulluğa göğüs germek şüphesiz daha da zor.Bu duyarlılığı en güzel bir şekilde dile getiren yüreği kutluyorum. Sevgi ve Saygı ile...
ah duygu dolu sairim günümüzün gerceklerini ne güzel anlatmissiniz iki gün önce haberlerde karton satarak ev gecindiren bir kadin vardi dinleyince etkilendim sizin bu siirdede boran oldum kutlarim günün siirini ve sairini saygilar
yaşadığı zamana tanıklık eden hemen hemen bütün şairler biz nebzede olsun şiirlerlen toplumun sorunlarını dillendirmeye çalışmışlardır-ki toplum tarafından hak ettıkleri yere getirilmişlerdir. bügün bir nazım hikmet bir ahmet arif türkiyede başlı örnekleridir toplum için şiir yazmanın sanatın sanat için değil toplum için olması gerektiğinin. ve galiba bugun burdada siz hak ettiğiniz yerdesiniz. emeğe saygımla tebrikler..
İşte bizden ve bize ait, hiç yabancı olmadığımız bir fotoğraf.Öncelikle duyarlılık gösterip böylesi onurla yaşanan özel bir hayatı hepimize bir kez daha hatırlatmış olmanızı yürekten destekliyorum. Şair olup ,toplumun sosyal yönlerini de halka ulaştırmak bizim asli görevlerimizden olmalı.Bu bir hizmettir ve değeri ne renkle ne de bir kurdela ile ölçülemez.Ancak yüreklerimize giren verdiğiniz doğru ve güzel mesaj en büyük ödül olmalı. Sizi büyük bir şevkle takip ediyorum.Yüreğiniz dert görmesin.Saygı ve selamlar.
İçine değil de yanına bıraktığınız eski ayakkabılarınız, elbiseleriniz, çocuklarınızın oyuncakları ve kulplarına astığınız bayatça ekmeklerinizle çöp konteynırları toplumsal dayanışmanın yeni kalelerinden biri. Tabii geri dönüşüme yatkın malzemelerin paraya da dönüşebilmesi açısından da bir anlamda iş yeri. Fakat esas sorun şu; ki ne biz çöpten geçinenleri görüyoruz ne de onlar bizi. Karşılıklı olarak birbirimizi görmezden geliyoruz. Sınıfsal farklılıklarımız nedeniyle midir; yoksa şiddetli yabancılaşma krizlerimizden midir bilemiyorum ama birbirimiz için maalesef yokuz. Benim yukarıdaki yazıda asıl takıldığım nokta; finali. Bu insanlara bakılan açı ilginç. Bedenini satarak hayatını sürdüren insanlarla kıyaslanarak bu insanlar kutsanmış. Pardon ama neden? "Bu şerefli ama fakir insanlar, fahişelik yapmadıkları için bu pis (hijyenik olmaması bakımından) işi yapıyorlar." gibi tuhaf bir fakir edebiyatı yapmanın, bir tarafı aklarken yanlış bir tarafı karalamanın ne bir anlamı ne de bir mantığı olmadığı düşüncesindeyim. İlk paragrafta bahsettiğim, birbirimizi görmeme/görememe noktasına dönecek olursak; evet yazının sahibi Sn. Cosari bu insanları görmüş ve baktığı açı bence eleştiriye açık olsa da işaret etmiş. Bunun için teşekküre değer bir çalışma. Ama yine de günün şiiri değil, konusu seçilmiş düşüncesindeyim. Saygılarımla...
chaotica tarafından 9/25/2008 12:50:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
Günün şiirini ve şairini kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
yaşamanın ne demek olduğunu sindirmiş olacak içine.. . Duruşu, oturuşu, yürüyüşü abartılı değil, basit hiç değil, sadelikten olmuş belli kioda hiçistemezdi bu durumu yaşamayı ama ne çare ki düşümüş işte bir kere biz kadınların eg güel yanı ayakta kalabilmektir. Öyle ya da böyle yazarıda resimde ki asilduruşu ile de ana diyeceğim türk kadınını kutlarım ..
Kirli çöp tanklarına uzanan nazik eller Titriyor kesilince atılmış kırık camdan Kirli bezle sarıldı, ah bile demez diller Bilir ki azar duyar boş dönerse adamdan ************************** YAŞAMIN GERÇEKLERİNDEN BİR KESİTİ YANSITAN GÜNE DÜŞEN BU GÜZEL ŞİİRİ VE ŞAİRİNİ YÜREKTEN KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
inanıyorum ki şiir toplumun çoğunluğuna hitap edecek şekilde, ve anlaşılabilir işlenirse böyle daha bir çok çifte nişanıda gururla göğsünde taşıyacaktır... yüreğinize sağlık, saygı ve selam ile...
Yüce Türk milleti bu manzaralara layık edildi, bezirgânlar eliyle. Hani dinden imandan bahsedip, keselerini dolduranlar görmezler mi bu manzaraları, iftâr yemeklerine T.C. Devletinin uçağı ile A.B.D. lere gidenler, şöyle çıkıp sokaklara bir bakıversinler, Aynı manzaralar Yurdumuzun her köşesinde kanayan bir yara olarak görülmekte. Seçime yakın küçük paketlerle ve yandaş kömür ocaklarından alınan kömürlerle vatandaşların hislerinden faydalanıp, Musaf'a el bastırılarak oy karşılığı yapılan yardımları sanki babalarının ceplerinden yapıyormuşcasına belediye elleri ile, Sosyal yardım fonu ile fonlayıp, dört-beş yılda bir makarnalarla oy avcılığı yapmalarına bu Millet dur demeli artık. Hani HZ. Ömer adaleti nerede.? Münker-Nekir onları bekliyor, Mahşerde mizân onları bekliyor ve en kötüsü cehenneme ateş toplayıp götüreceklerinden haberdar değiller mi? Bu dünyada olmazsa Ahirette hesabını soracak Yüce rabbim, bu doymayan zevatlardan. Hani zekât, mallarının kırk da birini verseler aç insan kalmaz. Kutlarım güzel şiirinizi, saygılarımla.
ne güzel bi konuya parmak basmışsınız...bizler de insanız diye geçiniyoruz..bu fotografı ve bu şiiri ülkeyi yönettiğini sananların gözüne sokmak lazım... ellerine saglık üstat. sevgiyle ve dostça kalınız... Allah nerde böyleleri varsa.cümlesinin yardımcısı olsun...
Kadın huri/ Kadın dürü/ Kadın sürü/ Kadın kürü (mü?)/ ... Şair hep kendi aşkını ya da anlaşılmaz şeyler yazan kişi değildir. İbrahim Coşar bir ozan duyarlılığı ve ustalığı ile hem bir erkek olarak bir kadını görmüş(Gerçi yoksulluğun-yoksunluğun-aklın-akılsızlığın cinsiyeti olmaz da). Yüreğiniz dert görmesin kaleminiz ömürlü olsun. Kutlarım
Kirli çöp tanklarına uzanan nazik eller Titriyor kesilince atılmış kırık camdan Kirli bezle sarıldı, ah bile demez diller Bilir ki azar duyar boş dönerse adamdan
Bisiklet tekerinden yapılmış büyük çek çek Kirlenmiş bir bez ile gerili dört tarafı Hayatla kavgası var belli ki bitmeyecek Gözlerimde yer eden bu kadın fotoğrafı
Katı atık topluyor her gece sokaklarda Onun çalışma yeri kirli çöp bidonları Aklanmış perçem sarkar kırışmış şakaklarda Mutludur arabaya attıkça naylonları
Sırtına sarıvermiş yavruyu sıkı sıkı Sanki söz dinler gibi sesi çıkmaz bebeğin Öylesine masum ki çıkmamış daha kırkı Mikropla başı dertte bu küçük kelebeğin
Öylesi neşeli ki dolunca arabası Şükür diyor bu günde ekmeği verdi Tanrı İnceden bir sigara tüttürmek tüm sefası Sabaha sıcak çorba içebilecek gayrı
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
Gecenin bu saatinde içimi burktu şiiriniz. Her gece geç saatlerde onları izliyorum. Kar çamur demeden gece ve sabah ışırken göreve çıkıyorlar. Duyarlı yüreğinizi kutluyorum.
Sırtına sarıvermiş yavruyu sıkı sıkı Sanki söz dinler gibi sesi çıkmaz bebeğin Öylesine masum ki çıkmamış daha kırkı Mikropla başı dertte bu küçük kelebeğin
duyarliliginiz icin... bu güzel siir icin....
size binlerce tesekkürler...........
öpüyorum yüreginizi........
bu siiri buraya tasiyanlara da tesekkürler... alkisliyorum hepinizi....
Harikasınız, yüreğiniz dert görmesin. Konu ve fotoğraf acizane bir dörtlük eklemek gereği hissettirdi gafletime; Görünce çaresiz ürkek bakışlarını, Başım öne eğildi, kızardı yüzüm. Düşündüm ne derdim vardı ki benim, Dert çekip şükredenden utandı gönlüm....
Öylesi neşeli ki dolunca arabası Şükür diyor bu günde ekmeği verdi Tanrı İnceden bir sigara tüttürmek tüm sefası Sabaha sıcak çorba içebilecek gayrı
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
Evet efendim hep derim ya işte coşari farkı Hocam yazdımmı böyle yazar sadece beyazını değil kırmızısınıda takar ve harika dizelerdi dost içeriğiyle şiirsel anlatımıyla hecesiyle kısacası herşeyiyle şiir gibi şiir di tebrikler...duyarlı yüreğinize emeğinize ve o güçlü kaleminize binlerce tşkler ve sağlıklar dileğiyle sevgi ve saygılar size...
Sustum kaldım efendim... Şu anda söyleyecek çok sözüm olmasına rağmen susmayı tercih ettim ben...
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
Daha nasıl anlatılabilirdi ki düşünceler... Hece ölçüsü bir yandan, anlamlı olması diğer yandan, akıcı olması daha öte yandan... Hepsi sarıp sarmaladı şu anda beni ve şiir okumanın keyfine vardım,her ne kadar üzücü bir konu olsada...
asıl olan bunuanlamak bunlar nekadarda bast geliyor değilmi kimilerine insana gelin bide siz bunu onlara sorun. nasılda acıtır canlarını geceler boyu sokaklarda çıplak eller mikroplar tırnaklarına ilemiş tıpkı bir yüzük gibi, onlar için basıt tıpkı sizin onları basıt gördüğünüz gibi yanılıyormuyum ? her zaman için en doğru olan bildiğii yapmaktan başka bir şey değildir elimde olsaydıda bir nrvi ardımcı olabilseydim tek yapabilrcrğim onlar için bir dua etmek ve unutmayınkiAllah her zaman yanınızda olacak
yeterince anlaşılabilir bir dil.fotoğraf da anladıklarımızı bir kez daha pekiştirmek adına başarılı... satirik unsurları da katarsak, duyarlı bir duruş söz konusu... ancak farklı buluşlardan ve özgün ifadelerden tamamen yoksundu.edebî sanatların neredeyse hiçbirine rastlayamadım.
7+7=14 hece ölçüsü ile yazılmış çapraz kafiyeli ve hayatın öteki yüzüne ayna tutan bir şiir. belki de unuttuğumuz, yada görmemezlikten geldiğimiz yüzü.
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
güzel bir şiir okudum kaleminizden tebrikler selamlarımla
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
Öylesi neşeli ki dolunca arabası Şükür diyor bu günde ekmeği verdi Tanrı İnceden bir sigara tüttürmek tüm sefası Sabaha sıcak çorba içebilecek gayrı
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
Niyazi abiminde dedigi gibi bes yildizli otellerde iftar yemekleri verenler, göstermelik müslimanlik yapmasin, bu manzaralardan utansinlar. Yancilarini toplayip halkin hakkini orada afiyetle yerken vicdanlari sizlamaz sokaktaki kadinin, yetim cocugun durumuna. Allah islah etsin bu utanmazlari, kadin olmanin hele de ülkem de böyle zor durumda bir kadin olmanin ne kadar aci bir durum oldugunu düsünmek bile isyan ettiriyor. Halkimiz bunlari haketmiyor, su fotografa bakipta vicdani sizlamayanin insanligindan süphelenirim. Yüregine saglik degerli dostum...
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara *******fotoğraf adeta şiirleşmiş****** yüreğine sağlık başarınız daimi olsın inş.
Senin, o mangal gibi duyarlı yüreğinden öptüm Değerli Dostum; O duyarlı yüreğinle yön verdiğin usta kalemin toplumsal sorunlarda nalına-mıhına vurup, duruyor!!! Bu kadının evindeki yaşamı da dramatize ediyor beynim, çok zor koşullar ve günü kurtarma kaygısı ve de bir kuru ekmek sevdası; sokakta kadın olmak çok daha zor! Herkes, huzurevleri gerçeğini de yakalayamıyor elbette; hoş, oraları da adına yabancılaşınca, ürküyor sayısız düşkün insanımız; güvensiz sokakları mesken ediyor bu yürekler! Neleri yaşadım şu an, bir bilsen Koca Ustam, içim burkuldu!!! Hadi kaçtım Can Dostum, çok dokundu şiirin, çooook!!! Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Ben göstermek istedim bu kutsal fotoğrafı Sözüm ekrana çıkıp tafralar atanlara Çaresiz kaldım diye kandırırlar etrafı Üç kuruşa ruhunu, bedeni satanlara
bu memlekette beş yıldızlı otellerde iftar açanlara ithaf et bu şiiri bence , eksik olma dost
Dünya 'da da zor ama..Bizim memlekette kadın olmak gerçekten daha zor. Kadın olmakherşeye yetişebilmektir, ekmeğini kazanabilmek için gerekirse çöp toplamaktır, ana olmak , çocukların sağlığından sorumlu olmaktır. Erkeğine destek olmaktır.Kadın olmak dışlanmak, şiddet görmek, hor görülmek tir.. Velhasıl bizim Memlekette kadın olmak zor zanaattır. Bu kez büyüteciniz kadın dramını aydınlatmış sevgili dost..Duyarlı yüreğine teşekkür ederim bir kadın olarak. Saygı ve sevgilerimle
Bisiklet tekerinden yapılmış büyük çek çek
Yamalıklı bez ile kapanmış dört tarafı
Hayatla kavgası var belli ki bitmeyecek
Gözlerimde yer eden bu kadın fotoğrafı
.............
yokluk yok olmak nedir...bunu yaşamayan eminim bilemez.....
bilmesekte yaşatmışınız................
kaleminize yüreğinze...
ve en çok ta.....
bakış açınıza sağlık......