Veda eder gibiydi sanki bana gözlerin Uzun bir yolculuğa çıkan yolcu gibiydin Döneceğim demiştin. Gittin gidişin o gidiş O gün bu gün sürüyor kalpte seni bekleyiş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLEYİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLEYİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Değerli şairim sayfanızda dizeleriyle uyumuyla kurgusuyla güzel bir eser okudum yüreğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Her zaman ki gibi harika duygularla zengin kelime hazinesi ile yazmış olduğunuz gönül sesinizi beğeniyle okudum; Gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın, yazan kaleminiz daim, yüreğiniz dert görmesin, Allah'a emanet olun...
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı, çok güzel yüreğine sağlık çok kıymetli Üstadım, çok ,akıcı anlamlıydı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Veda eder gibiydi sanki bana gözlerin Uzun bir yolculuğa çıkan yolcu gibiydin Döneceğim demiştin. Gittin gidişin o gidiş O gün bu gün sürüyor kalpte seni bekleyiş...
Bu şiir, ayrılığın acısını ve özlemin derinliğini anlatan bir metindir. Şair, sevgilisinin gözlerindeki veda eder gibi bir ifadeyi fark eder ve onun uzun bir yolculuğa çıktığını düşünür. Ancak sevgilisi geri dönmez ve şair onu beklemeye devam eder. Şair, sevgilisinin gidişinin hayatını nasıl değiştirdiğini ve onun yokluğunda nasıl yaşadığını sorar. Şair, sevgilisine kavuşma umudunu kaybetmez ve onu bekleyişinin bir gün son bulacağına inanır.
Sevgi saygı ve selamlarımı sunarım