Kuşlar gibi Kanatlara özlem Deniz gibi Dalgalara tutku,
Sevda gibi Şarkılara dalışım Sen ki hepsine bedel Tek başına gerçeksin Sarı gül gibi açarsın Bahar gibi sevdasın Sonsuzlukta Başlayınca aşkımız Sen Her şeye bedelsin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER ŞEYE BEDELSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER ŞEYE BEDELSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık efendim, Sözlerinizi büyük bir beğeni ile okudum, Kaleminiz kavi ilhamınız daim olması temennisi ile esenlikler dilerim.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Tutkulu bir sevdalının seslenişleriydi bu güzel şiir.Seven yeri gelir,doğa'daki bütün güzelliklere benzetir sevdiğini.Onun sevdasında ölçü,doğa'daki güzelliklerdir. Şiir,böylesi güzel bir şiir. Kutlarım gönül sesinizi. Saygıyla,esenlik dilerim.
TUĞAL KÖSEMEN tarafından 12/11/2023 4:55:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kaleminizden harika bir şiir okudum. Yüreğinize, ve emeğinize sağlık. Tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum sizi. Başarı dileklerimle kaleminiz susmasın…selam ve saygılarımla.
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun yine sevda yüklü harika bir şiir okudum kaleminizden nice şiirlere inşallah Sonsuz saygılarımla
Kuşlar gibi Kanatlara özlem Deniz gibi Dalgalara tutku,
Bu şiir, sevgilisine duyduğu derin sevgiyi ve hayranlığı anlatan bir aşk şiiridir. Şair, sevgilisini doğanın güzellikleriyle karşılaştırarak onun eşsizliğini vurgular. Sevgilisinin sarı gül gibi açtığını, bahar gibi sevda olduğunu söyler. Aşklarının sonsuzlukta başladığını ve sevgilisinin her şeye bedel olduğunu belirtir. Şair, sevgilisine olan özlemini ve tutkusunu kanatlar, deniz ve şarkılar gibi imgelerle ifade eder. Şiir, profesyonel bir tonla yazılmıştır.