Durdurmak mümkün olsa, geçip giden zamanı İlkbahar’a dönerdim, seninle olmak için Leylak dolu bir bahçede günün en güzel anı Eritirdim kalbimi kalbine dolmak için Kızıl bir güneş gibi, ufkunda doğmak için...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAL HUDUTLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAL HUDUTLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık, tebrik ediyorum ve yürekten katılıyorum. Nice güzel şiirler de buluşmak üzere başarılar diliyorum. Selam ve saygılarımla esen kalın. Her şey gönlünüzce olsun inşallah..
Çok güzel bir sevdâ kıtasıydı Emin Bey. İlgilisine çok güzel bir şarkı sözü de olurdu. Tebrik ediyor, sağlık, huzur dolu zamanlara selamlarımla... (Aksakal)
Durdurmak mümkün olsa, geçip giden zamanı İlkbahar’a dönerdim, seninle olmak için Leylak dolu bir bahçede günün en güzel anı Eritirdim kalbimi kalbine dolmak için Kızıl bir güneş gibi, ufkunda doğmak için.
Şiir, zamanı durdurma ve bahar mevsiminde sevdiği kişiyle birlikte olma arzusunu dile getiriyor. Leylak dolu bir bahçede geçirilen güzel anları ve kalbin erimesini anlatıyor. Şair, duygusal ve romantik bir dil kullanarak okuyucuya güçlü bir görsel imge sunuyor. Kızıl güneşin ufkunda doğması gibi güçlü bir metafor kullanıyor. Şiir, okuyucunun içini ısıtan, sevgi ve romantizm dolu duygular uyandırıyor. Şiir, okuyucular tarafından beğenilmiş ve yüksek puanlar almış. Yorumlarda şiirin güzelliği ve şairin ustalığı övülüyor.
Tebrikle şair ve şiirine
Saygı ile