(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Harfiyat 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Harfiyat 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insanız işte/ sonu selamet/ bidarlığın.. 5+5+4 olur böyle.
müsaitseniz başka bir çalışma yapın... suyun akışını anlatan, su döngüsü gibi..mecazı anlamı hedefi size kalsın.. ben girizgahı vereyim altına 4 veya 5 beyit eklemeye çalışabilirsiniz. :)
veya herhangi bir serbest çalışmanızı, heceye çevirmeye çalışın. ben kimi serbestleri heceye, kimi hecelerimi serbeste çevirir dururum :) karar sizin.
ne kadar yükselse de/ arıyor insan suyu :3+4//3+4 ne kadar alçalsa da/ kuruyabilir kuyu 3+4//5+2 gibi... :)
hece güzeldir, duyguyu gönül ve zihin kalıbına dökmekle alakalı biraz. kalıbı ilk çalışmalarda geniş almalı, yani14 lüden başlanmalı bu yüzden, yani üstadlar böyle demişlerdi, iyi günler.
:) durak hataları bariz, durak; nefesle alakalı, ya bir nefeste 7 hece ya da 4+3 veya 1+ 3 + 3 veya 2+3+2 veya 5+2 veya 3+4 veya 6+1 vb vs:) işte matematik değişme özelliği , müzik için de matematiğin sesi diyorlar galiba...
Lisan, dildir, dil ise gönüldür derler, buradan ilk mısrayı şu şekilde önerebilirim.
Gönül ( gönlün) ezbere sığmaz / zamana da darlığın. ikinci mısra için ;)) size bıraktım biraz uğraştırır beni:))
dipsizlik içindedir bilinen bilinmeyen no comment sükut eyler gidilip gelinmeyen
İnsanız işte sonu selamet bidarlığın...
Olmadı sanki ama idare et :)
Deneme bir ki
Az olsa da doyuruyor kalem
Tebrikler 🐣
Düzenleme sonrası beğenilecek mi bakalım :)
Gül''enyüz tarafından 11/29/2023 10:24:59 AM zamanında düzenlenmiştir.