(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayallerimde, Bulutlardan Resimler Çizdim, Hepsinde Bir Parçan Vardı Hepsini Sana Benzettim, Haberler Saldım Sana, Sesizce Beklediğimi, Özlediğimi, Sevdiğimi, İlettim Yüreğine... Seni Düşünüp en Derin Uykulara Daldım, Rüyalarıma Gelirsin Diye... Oysa Çoktan Gitmiştin SEN.. Unutmak İçin SENİ Son Bir Kez Daha Özlüyorum...
Hayallerimde, Bulutlardan Resimler Çizdim, Hepsinde Bir Parçan Vardı Hepsini Sana Benzettim, ================= Bu kadar içten ve büyük bir sevgi bulutlardan resim çizer . Tebrikler ...Çok güzeldi... Selamlar ...
Hayallerimde, Bulutlardan Resimler Çizdim, Hepsinde Bir Parçan Vardı Hepsini Sana Benzettim, ================= Bu kadar içten ve büyük bir sevgi bulutlardan resim çizer . Tebrikler ...Çok güzeldi... Selamlar ...
ve bende kalan senden sendeleyen yüreğimden sen varsan yada ben sende seni bulmuşsam ben benden dahada uzaktır bedenimden sen mi ben yoksa ben mi sen artık ayrım yok sen ne dersen
Unutmak İçin SENİ Son Bir Kez Daha Özlüyorum
Giden mutlaka özleniyor ve her son defa özlemekten sonra yenisi başlıyor
Kutluyorum kaleminizi ve yüreğinizi resimlerdeki mahsumiyetçok hoş uyum sağlamış